اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۷۰۵۳۷
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

بادامکی: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی لیگ است

کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است و بعد از آن هم سپاهان، ذوب‌آهن و استقلال تیم‌های خوبی هستند.

خبرگزاری میزان: حسین بادامکی در مورد اینکه برای فصل جدید و به خاطر حمایت از بیماران سندروم دان قرار است با شماره ۴۷ به زمین برود، اظهار داشت: یکی از دوستان پیشنهاد چنین کاری به من داد و من هم دیدم این کوچکترین کاری است که برای این بیماران می‌توانم انجام بدهم. البته اصلا کار مهمی برای این عزیزان انجام ندادم و فقط خواستم کمک کرده باشم. امیدوارم شماره ۴۷ بیشتر از شماره‌های دیگر برای من خوش یمن باشد.

وی در خصوص شرایط سیاه‌جامگان پیش از برگزاری اولین دیدار فصل جدید با ذوب‌آهن عنوان کرد: می‌دانیم که بازی سختی با ذوب‌آهن داریم، آنها تیم خوبی هستند که یک مربی کاربلد به نام قلعه‌نویی دارند. به هرحال ما با حضور تماشاگران‌مان می‌توانیم برنده این بازی باشیم.

کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان درباره مقایسه تیمش با دیگر تیم مشهدی یعنی پدیده هم گفت: پدیده تیم خوبی بسته است اما ما نسبت به این تیم جوان‌تر و کمی هم کمتر تجربه‌تر هستیم. ما تلاش می‌کنیم نتایج خوبی بگیریم هرچند فکر می‌کنم امسال لیگ نزدیکی داشته باشیم. ما کاری به پدیده نداریم و فقط می‌خواهیم خودمان نتیجه بگیریم.

بادامکی در مورد اینکه آیا امسال هم مانند ۲ فصل پیش سیاه‌جامگان گزینه سقوط به لیگ یک است و دقیقه ۹۰ لیگ برتری می‌ماند، عنوان کرد: اصلا اینطور نیست و قرار نیست که مانند ۲ فصل گذشته هفته آخر بقای ما در لیگ برتر مسجل شود.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که چه تیم‌‌هایی مدعی جدی قهرمانی لیگ هستند، اظهار داشت: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است و بعد از آن هم سپاهان، ذوب‌آهن و استقلال تیم‌های خوبی هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ariya

      شک نکن آقای بادامکی امسال اولین تیم سقوط کننده سیاه جامگان هست، بااینکه تیم باریشه وخوبی هست ولی تا پیرمردهایی مثل بادامکی اونجاهمه کاره هستندوحتی فرصت رقابت به جوونهانمیدن این تیم گزینه سقوطه

    • بدون نام

      خخخخخخخ. جرزپولیس امسال سوراخه. ...استقلال سرورته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پرسپولیس سرور لنگی بی. خاسیته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج