adexo3
۵۷۱۲۵۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فصل سخت نفتی‌ها پس از کریمی و آمدن درخشان

یک شرکت خصوصی برای کمک به باشگاه نفت تهران در حال همکاری با شرکت بهنام پیشروی کیش است که باید دید آیا این اتفاق نهایی خواهد شد یا نه.

خبرگزاری تسنیم: دو روز دیگر به شروع لیگ برتر هفدهم مانده و باشگاه نفت تهران همچنان بلاتکلیف است، تیمی که تا شب بازی با پرسپولیس در سوپرجام علی کریمی سرمربی‌اش بود و در چند ساعت همه چیز تغییر کرد و حمید درخشان سرمربی‌اش شد، تیمی که متشکل از بازیکنانی چون پیام صادقیان، حمیدرضا علی‌عسگر، مهرآزما و ... بود، اما به یکباره بازیکنان این تیم هم تغییر کردند. البته اکنون بحث روی این تغییرات نیست، بلکه روی بلاتکلیفی تیمی است که سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را هم کسب کرده، اما این اتفاقات باعث شده سرنوشت این تیم با علامت سؤال‌های زیادی مواجه شود.

شرکت بهنام پیشروی کیش که سال گذشته برای خرید امتیاز نفت تهران با کمیته واگذاری در شرکت نفت به توافق رسید، هنوز نتوانسته به خیلی از تعهدات خود عمل کند. البته بخشی از این عمل نکردن به تعهدات را نداشتن اسناد و مدارک اعلام کردند که در این زمینه چندی پیش تفاهم‌نامه‌ای امضا شد که شرکت بهنام پیشرو به تعهدات خود عمل کند تا واگذاری نیز به صورت قانونی و حقوقی انجام شود.

البته برای اجرای این تفاهم‌نامه مهلتی تعیین شده که این مهلت به پایان رسیده است، اما گویا هنوز اتفاقی در این زمینه رخ نداده است. در همین زمینه یکی از اعضای کمیته واگذاری باشگاه نفت اعلام کرده بود در حال برقراری ارتباط با کمیسیون ماده پنج هستند تا واگذاری به شرکت بهنام پیشروی کیش را ابطال و باشگاه نفت را به جای دیگری واگذار کنند، هرچند برای ابطال واگذاری نیاز به سیر حقوقی است که این اتفاق هم در اختیار رئیس کمیسیون ماده پنج نیست و وزیر ورزش و جوانان باید دستور این کار را بدهد.

با این حال بخش خصوصی در تهران با تلاشی که انجام می‌دهد، به دنبال حفظ نفت و حضور قدرتمند این تیم در مسابقات است. در جایی که شرکت بهنام پیشرو هنوز نتوانسته به تعهدات خود به صورت کامل عمل کند، یک شرکت دارویی برای خرید تیم نفت از این شرکت جلو آمد، اما مالک باشگاه نفت حاضر به فروش این تیم نشد. با این حال این شرکت برای خرید باشگاه با شرکت نفت نیز جلسه‌ای برگزار می‌کند، اما به لحاظ قانونی ابطال واگذاری باشگاه نفت به شرکت بهنام پیشرو و واگذاری آن به شرکتی جدید امکان‌پذیر نبود. این شرکت دارویی که علاقه به حضور در بخش خصوصی فوتبال دارد، این بار با شرکت بهنام پیشرو وارد مذاکره شده و طبق شنیده‌ها اخیراً به توافقی هم رسیده‌اند که به صورت کنسرسیوم یا مشارکت، تیم نفت را اداره کنند و قرار است به زودی نیز تعهدات مالک جدید باشگاه عملی شود. البته این مشارکت هنوز رسمیت نیافته و گویا توافقات نهایی حاصل نشده است.

باید دید این بار تکلیف نفت تهران چه خواهد شد و باشگاهی که اخیراً هم طلبکارانش به اعتراض برخواسته بودند، آیا می‌تواند از راه همکاری با شرکتی دیگر تعهدات خود را عملی کند، تیمی که حضورش در آسیا نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و با اینکه لیگ در حال شروع شدن است، این تیم تازه تکلیف سرمربی و کادرفنی‌اش مشخص شده و اقدام به خرید بازیکن کرده است. بدون شک هر اتفاقی هم رقم بخورد، فصل سختی پیش روی نفتی‌هاست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج