۵۷۱۵۳۶
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

بيرانوند: آنقدر جام می‌گيريم كه هواداران خسته شوند

بدون كوچك‌ترين ترديدي يكي از آماده‌ترين نفرات پرسپوليس در تمرينات اين روزها، عليرضا بيرانوند است؛ دروازه‌بان ملي‌پوش و شماره يك پرسپوليس كه پس از چند روزي گرد و خاك عليه باشگاه سابقش نفت تهران، حالا مهياي شروع ليگ هفدهم است.

خبرورزشی: بدون كوچك‌ترين ترديدي يكي از آماده‌ترين نفرات پرسپوليس در تمرينات اين روزها، عليرضا بيرانوند است؛ دروازه‌بان ملي‌پوش و شماره يك پرسپوليس كه پس از چند روزي گرد و خاك عليه باشگاه سابقش نفت تهران، حالا مهياي شروع ليگ هفدهم است. عليرضا بيرانوند يكي از خوش‌مصاحبه‌ترين بازيكنان فوتبال ماست كه در آستانه بازي با فولاد خوزستان دقايقي پاي صحبت‌هايش نشستيم.

* پنج‌شنبه ساعت ۲۱ بايد به مصاف فولاد خوزستان برويد. براي اين مسابقه آماده هستي؟

همه ما آماده هستيم. همه پرسپوليسي‌ها براي شروع ليگ لحظه‌شماري مي‌كنند و انرژي تيم به شكلي باورنكردني بالاست.

* يعني چه؟

بايد سر تمرين حضور داشته باشيد تا متوجه شويد. من بازيكن هم متوجه مي‌شوم حتي وقتي غرق در تمرين و بازي درون‌تيمي هستم، قدرت همبازيانم را مي‌بينم.

* تو و فرشاد احمدزاده گاهي آن‌قدر شوخي مي‌كنيد كه معلوم نمي‌شود حرف جدي مي‌زنيد يا نه؟

(مي‌خندد) آخر من و فرشاد بي‌همتا هستيم! از شوخي گذشته احساسات همه ما در پرسپوليس مشترك است. با وجود آن كه يكسري مشكلات وجود دارد و هنوز حل نشده اما مي‌خواهيم هم خودمان لذت ببريم و هم فصلي خوب و پر از جام براي هواداران رقم بزنيم.

* منظورت از يكسري مشكلات همان ادامه حرف‌هاي مهدي طارمي است؟

به هر حال ما قهرمان ليگ برتر شديم و انتظاراتي داريم البته به قول شما پنج‌شنبه با فولاد بازي داريم و نمي‌خواهم وارد حاشيه شوم؛ بگذريم!

* گفتي سالي پر از جام! اين بدين معناست كه مي‌خواهيد ليگ برتر، جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا را تصاحب كنيد؟!

سوپرجام را از قلم انداختيد! گفتم كه مي‌خواهيم آن‌قدر جام بگيريم كه هواداران پرسپوليس خسته شوند!

* به اين راحتي‌ها هم نيست. قبول نداري؟

چرا، الاهلي الان مشغول جذب بازيكن است. هر روز خبر مي‌رسد فلان مهاجم برزيلي يا دفاع لاليگايي يا هافبك سرشناس را خريدند و به نظر مي‌رسد تمام اركان فوتبال عربستان در حال حمايت از اين تيم باشند. طبيعي است كار راحتي مقابل چنين حريفي در پيش نداريم اما شما غيرت ايراني را فراموش نكنيد. بچه‌هاي ما فقط نياز به يك توجه كوچك دارند و اگر اين اتفاق بيفتد، نماينده سربلند ايران در ليگ قهرمانان آسيا خواهيم بود.

* در ليگ برتر و جام حذفي هم رقباي قدري مثل استقلال تهران، سپاهان، ذوب‌آهن و... را پيش ‌رو داريد. درست مي‌گوييم؟

حق با شماست؛ ضمن آن كه امسال هر تيمي مقابل ما قرار مي‌گيرد، با انگيزه مضاعفي مي‌خواهد جلوي قهرمان ليگ برتر بايستد. حريفان هم بيكار نيستند و همه تلاش خود را براي كنار زدن پرسپوليس به كار مي‌گيرند ولي ما هم پرسپوليس هستيم و مي‌خواهيم خيلي چيزها را ثابت كنيم.

* مصدوميت سيدجلال حسيني، كاپيتان پرسپوليس كار شما را سخت‌تر نمي‌كند؟

حيف شد! دو، سه سالي مي‌شود كنار آقاسيد بازي مي‌كنم و واقعاً حضورش غنيمتي براي هر تيمي است. حالا در غياب كاپيتان، وظيفه همه ما به ويژه حاجي و پسر شجاع سنگين‌تر است!

* پسر شجاع؟! منظورت خليل‌زاده است؟

بله، با شجاع شوخي داريم! به محمد انصاري هم همه مي‌گوييم حاجي، از بس كه بااخلاق و خوب است. ان‌شاءا... سعي مي‌كنيم در غياب سيدجلال شرمنده هواداران نشويم و از همين هفته اول دروازه پرسپوليس را بسته نگه داريم.

* فصل گذشته آقاي كلين‌شيت در ليگ برتر شدي. امسال هم مي‌تواني ركورد بسته نگه داشتن دروازه خودت را بهتر كني؟

بارها گفتم فوتبال يك بازي گروهي است. به تنهايي نه مي‌توان گل زد و نه دروازه يك تيم را بسته نگه داشت. كلين‌شيت هم متعلق به كل تيم است و اميدوارم در ليگ هفدهم حتي بهتر از ليگ شانزدهم باشيم. هر چند كار سخت‌تري پيش رو داريم.

* راستي اين ماجراي تو و نفت تهران به كجا كشيد؟

هيچ‌جا! (با بي‌ميلي ادامه مي‌دهد) خيلي نمي‌خواهم در اين رابطه حرف بزنم ولي مطمئن باشيد AFC جلوي بازي نفت در ليگ قهرمانان آسيا را مي‌گيرد!

* چطور؟!

به هر حال به كمك وكيلم و همراه با ساير طلبكاران شكوائيه‌اي تنظيم كرديم و قصد داريم مدارك و اسناد محكمي به كنفدراسيون فوتبال آسيا ارسال كنيم. اين كه نمي‌شود يك باشگاه بدهكار به اين همه بازيكن و مربي، نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا باشد. در حال حاضر تمام تمركزم بازي با فولاد خوزستان است اما مطمئن باشيد از طريق شكايت به AFC و حتي فيفا حق و حقو‌ق‌مان را مي‌گيريم.

* سؤال ما شايد كمي كليشه‌اي باشد اما جواب كليشه‌اي نمي‌خواهيم.

بفرماييد!

* از اينكه دروازه‌بان اول تيم ملي ايران هستي، چه احساسي داري؟

اين موضوع هنوز هم مثل يك رؤياست. براي من سخت است كه اين احساس را به زبان بياورم و توضيحي بدهم. فقط مي‌توانم بگويم خيلي از اين بابت خوشحالم و احساس غرور مي‌كنم كه زير پرچم كشورم و براي تيم ملي ايران بازي مي‌كنم. اين اتفاق را اول لطف خدا و دعاي پدر و مادر و سپس مديون كارلوس كي‌روش هستم. او يك مربي حرفه‌اي است كه حق را به حق‌دار مي‌دهد و برايش اسم و رسم يك بازيكن يا چيز ديگري مطرح نيست. اميدوارم روزي بتوانم جواب محبت‌هاي كي‌روش را بدهم.

* به عنوان سؤال آخر، مي‌تواني در ليگ هفدهم ركورد ۲۰ كلين‌شيت را بر جاي بگذاري؟

(با تعجب) ۲۰ كلين‌شيت؟! ركورد وسوسه‌‌انگيزي است كه اميدوارم با كمك خط دفاع، هافبك و حتي مهاجمان پرسپوليس بتوانيم در اين فصل به آن برسيم ولي واقعاً سخت است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سهیل

      البته 9سال یه بار رو میگه...

    • بدون نام

      بیراوند هیچی نیست این همه دروغ

    • بدون نام

      کلا
      غ مال ایا حرفام هستی..قاررر قاررررر.......

    • حامد

      شتردرخواب بیندپنبه دانه.اره خوب کلین شیت میکنه .منقاروند فرشیدوصدامیکنم ها.باشگاه گدایان...خخخ

    • ebi

      حتما هنوز نمیدونه که عابدینی رفته از فدراسیون. آقای بیرانوند هرتوپی به طرف دروازه پرسپولیس میومد گل میشد ،تیم ملی هم به خاطر اخلاق خاص کی‌روش فیکس هستی و گرنه بیشتر دروازه‌بان‌های لیگ آمار بهتری داشتند تازه خط دفاعی تیم ملی هم که جور بیرانوند را می کشه. راستی اگه استقلال یا هرتیم دیگری ،تیم به هم ریخته و داغون نفت را می برد بازهم اینقدر سروصدا می شد؟ تازه عجیبه به خاطر سوپرجام ستاره رو لباس پرسپولیس حک نکردن. سوپرجام یه چیزی مثل جام ولایته

    • بدون نام

      واقعا چرا کشور عربستان اینهمه از نماینده اش حمایت میکند ولی ما نماینده خود را تضعیف میکنین ایا نمیشد این مشکل مالیاتی را بلد از بازیهای اسیای پرسپولیس مطرح کرد در حالیکه عربستان با تمام قدرت از نماینده هود دفاع میکن با هم با همان قدرت دارین تضعیفش میکنیم بعد از سالها سردرگمی و افتادان پرسپولیس به دست غیر فوتبالیها جند سال یک مربی خوب در این تیم فعالیت میکند وغیر فوتبال یها نمتوانن تحمل کنن

    • نیمار

      شیییطططط.میخواد جام بگیره .هاهاها

    • بدون نام

      حرف نزن میگم فرشید میاد میشوته گردنت میشکنه

    • عمو

      آره تو راست

    • اتنا

      دماغ،بگم فرشید بیاد دماغتو کج کنه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج