adexo3
۵۷۱۵۹۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گواردیولا: جذب امباپه؟ بازار تا ۳۱ آگوست باز است

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی احتمال دست به کار شدنش برای خرید مهاجم فرانسوی موناکو را رد نکرد.

خبرگزاری تسنیم: در آستانه دیدار دوستانه تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی در جام قهرمانان بین‌المللی در آمریکا، خوسپ گواردیولا، سرمربی آبی‌پوشان شهر منچستر اعتراف کرد که تیم او هم مانند کهکشانی‌ها به خرید کایلیان امباپه، مهاجم فرانسوی موناکو تمایل دارد.

روز گذشته (سه‌شنبه) نشریه مارکای اسپانیا خبر اختصاصی روی خروجی سایت اینترنتی‌اش قرارداد مبنی بر اینکه دو باشگاه رئال مادرید و موناکو برای انتقال امباپه به سانتیاگو برنابئو با قراردادی به ارزش ۱۸۰ میلیون یورو به توافق رسیده‌اند. این خبر اما لحظاتی پس از انتشارش توسط سایت اسکای اسپورتس انگلیس تکذیب شد و اظهارات پپ گواردیولا درباره تمایلش به خرید این بازیکن ۱۸ ساله هم نشان می‌دهد که پیوستن پدیده فرانسوی موناکو به کهکشانی‌ها هنوز قطعی نیست.

گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر قهرمان اروپا، درباره امباپه گفت: امباپه در حال حاضر بازیکن موناکو است و نیمار هم بازیکن بارسلونا. چیزهایی که گفته می‌شود تنها فرضیاتی درباره بازیکنان سایر تیم‌هاست. بازار تا روز ۳۱ آگوست (نهم شهریور) باز است و تا آن زمان ممکن است بازیکنانی به ما اضافه شوند. ما دو مهاجم بزرگ مانند گابریل ژسوس و سرخیو آگوئرو داریم اما بازار هنوز تعطیل نشده و باید ببینم که چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. بازیکنان به اینجا می‌‌آیند چون لیگ برتر تورنمنت بسیار جذابی است. تمام باشگاه‌های لیگ خودشان را تقویت کرده‌اند و باید دید چه می‌شود با این حال هنوز هم تردیدهای فراوانی درباره بازیکنانی که خواهند رفت یا می‌مانند وجود دارد.

سرمربی اسپانیایی من‌سیتی درباره حریف تیمش در بازی فردا، عنوان کرد: تمام تیم‌های تاریخ رئال مادرید به نظر من خوب بوده‌اند. من در دوران بازیگری‌ام با تیم پیگرینی و با تیم مورینیو روبه‌رو شدم. رئال مادرید برای من همیشه تیمی بسیار قدرتمند بوده است. در سه سال اخیر این تیم دو بار قهرمان اروپا شده چون تیمی بسیار خوب است. در آن فصلی که با پیگیرینی رقابت می‌کردیم، فکر می‌کنم که ما با کسب ۹۹ امتیاز قهرمان شدیم و رئال ۹۷ امتیاز گرفت. رئال همیشه تیمی سرسخت بوده است.

گواردیولا در پایان درباره دنی آلوز، مدافع سابق بارسلونا که گفته می‌شد به او در منچسترسیتی ملحق می‌شود و کمی بعد از پاری‌سن‌ژرمن سردرآورد، هم گفت: خوشبختانه من فرصت کار با آلوز به عنوان سرمربی او را داشتم و عملکرد او در بارسلونا باورنکردنی بود. من برای او در پاری‌سن‌ژرمن آرزوی موفقیت می‌کنم. پاریس برای او در مقایسه با تیم ما گزینه بهتری بود و الان هم هیچ اتفاقی هم نیفتاده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج