۵۷۱۷۹۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پهلوان: می‌خواهم مسافر روسیه شوم

احسان پهلوان هافبک مشهدی ذوب‌آهن که در چند سال اخیر جز بازیکنان تاثیرگذار این تیم بوده است، فصل آینده هم پیراهن این تیم اصفهانی را برتن خواهد کرد.

ورزش سه: احسان پهلوان هافبک مشهدی ذوب‌آهن که در چند سال اخیر جز بازیکنان تاثیرگذار این تیم بوده است، فصل آینده هم پیراهن این تیم اصفهانی را برتن خواهد کرد. او در شرایطی در ذوب‌آهن ماند که خبرهای مختلفی در خصوص جدایی‌اش مطرح شده بود و گفته می‌شد که قرار است پهلوان به دلیل گذراندن خدمت سربازی راهی یک تیم نظامی شود. با پهلوان در خصوص شرایط ذوب‌آهن و مسائل مختلف دیگر صحبت کردیم که او به سوالات خبرنگار ما پاسخ داد.

تیم خوبی داریم

از پهلوان در خصوص شرایط فعلی ذوب‌آهن سوال می‌کنیم که او می‌گوید: ما امسال بدنسازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و اردوی ترکیه هم عالی بود. در آنجا دو بازی دوستانه با دو تیم پرقدرت انجام دادیم و در اصفهان هم تمرینات تاکتیکی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم شرایط بدنی بازیکنان تا شروع لیگ خوب شود. امسال تیم خوبی داریم و امیدوارم استارت خوبی بزنیم. در سال‌های گذشته لیگ را خوب شروع نکردیم که نمی‌دانم دلیلش چه بود ولی امیدوارم امسال هفته‌های ابتدایی لیگ را از دست ندهیم.

مدعی اصلی

پهلوان در مورد اینکه آیا ذوب‌آهن می‌تواند مدعی قهرمانی باشد می‌گوید: مهم این است که بتوانیم از اولین هفته خوب نتیجه بگیریم و این موضوع در سرنوشت تیم ما در هفته‌های پایانی تاثیرگذار است. اگر بتوانیم لیگ را خوب شروع کنیم قطعا شرایط خوبی در ادامه مسابقات خواهیم داشت. فکر می‌کنم امسال مدعی هستیم هرچند که باید از تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان و فولاد هم نام ببرم.

ماندن در ذوب‌آهن

پهلوان در مورد اینکه در نهایت در ذوب‌آهن ماندنی شد می‌گوید: در دو، سه ماه اخیر سختی‌های زیادی کشیدم ولی خدا را شکر که در نهایت در ذوب‌آهن ماندم و خوشحالم که دوباره با این تیم هستم. امیدوارم که امسال عملکرد خوبی داشته باشم و بتوانم توقعات کادرفنی را برآورده کنم. امسال به جام‌جهانی منتهی می‌شود و دوست دارم در ذوب‌آهن عملکردی داشته باشم که در نهایت به تیم‌ملی دعوت شده و مسافر جام‌جهانی شوم.

کار کردن با قلعه‌نویی

پهلوان در قسمت دیگری از حرف‌هایش در خصوص کار کردن با امیر قلعه‌نویی می‌گوید: قلعه‌نویی در فوتبال ایران خودش را ثابت کرده و نیازی به تعریف ندارد. او بیشترین قهرمانی‌ها را با ذوب‌آهن به دست آورده و امیدوارم با این مربی بتوانیم نتایج خوبی را در لیگ رقم بزنیم و جز مدعیان قهرمانی باشیم.

بازی با سیاه‌جامگان

پهلوان در خصوص بازی با سیاه‌جامگان در هفته اول آن هم در شرایطی که در اولین بازی به شهر خودش بازخواهد گشت می‌گوید: همیشه بازی اول در هر تورنمنتی مهم است و امیدوارم شروع خوبی در لیگ داشته باشیم. سیاه‌جامگان تیم خوبی است که نسبت به سال‌های گذشته چهره متفاوتی دارد. ما بازی آسانی در آنجا نداریم ولی امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج