اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۷۱۹۵۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اسدی:

جمعه سختی برای استقلال رقم می‌زنیم

کاپیتان صنعت نفت گفت: به عشق مردم آبادان برای پیروزی مقابل استقلال می جنگیم.

ایلنا: کاپیتان صنعت نفت گفت: به عشق مردم آبادان برای پیروزی مقابل استقلال می جنگیم.

مرتضی اسدی درباره آخرین وضعیت صنعت نفت پیش از رویارویی با استقلال اظهار داشت: اولین بازی لیگ هفدهم است و شناخت دو تیم نسبت به هم زیاد نیست. هر دو تیم تغییرات زیادی داشته اند. ان شالله با حمایت هواداران به برتری می‌رسیم و گام اول را محکم برمی‌داریم.

وی درباره گرمای هوای آبادان خاطرنشان کرد: هوا بسیار گرم است و شرایط سختی برای بازی وجود دارد.با این حال ما به عشق هواداران صنعت به میدان می رویم وتا آخرین دقیقه تلاش می کنیم. باید برای این مردم غیرت به خرج بدهیم. دلخوشی این مردم همین فوتبال است و نامردی است اگر بخواهیم کم مایه بگذاریم.

کاپیتان صنعت نفت در ادامه افزود: استقلال در بازی جمعه سه مشکل بزرگ دارد. هم مصاف دادن با تیم آماده ما، هم هواداران پرشور آبادانی و هم هوای گرم آبادان. استقبال خیلی خوبی از تیم ما شده و هواداران حامی ما بوده اند. به امید خدا بهترین نتیجه تاریخ صنعت نفت را کسب می کنیم.

وی درباره استقلال لیگ هفدهم تصریح کرد: استقلال هم تیم خوبی دارد. آنها نایب قهرمان لیگ بودند. چند بازیکن خوب و باتجربه جذب کرده اند و یکی از پرمهره ترین تیمهای لیگ به شمار می روند. اما آنها باید بدانند مقابل ما کار سختی دارند.

مدافع تیم صنعت نفت همچنین درباره رویارویی با هم تیمی سابقش داریوش شجاعیان اذعان داشت: دیگر یارگیری نفر به نفر مهم نیست. ما به ستاره های این تیم توجهی نداریم و نگاه نمی کنیم. آنها را باهم کنترل خواهیم کرد. با درایت کادر فنی به میدان خواهیم رفت.

اسدی در پایان گفت: از هواداران می خواهم تا حضور حداکثری در این بازی داشته باشند تا شروع خوبی در لیگ داشته باشیم. به امید خدا و با تلاش بچه ها برای کسب سه امتیاز می رویم. چون برنامه ما بردن در تمام بازی های خانگی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج