adexo3
۵۷۲۲۰۲
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

ليگ ايران بايد با ۳ تيم برگزار شود

AFC ديروز اعلام كرد از حضور ۱۸ تيم چينيِ بدهكار در مسابقات رسمي (شامل ليگ‌هاي مختلف چين و ليگ قهرمانان آسيا) جلوگيري مي‌كند و آنها حق شركت در هيچ تورنمنتي را در چين و ساير كشورها ندارند.

خبر ورزشی: AFC ديروز اعلام كرد از حضور ۱۸ تيم چينيِ بدهكار در مسابقات رسمي (شامل ليگ‌هاي مختلف چين و ليگ قهرمانان آسيا) جلوگيري مي‌كند و آنها حق شركت در هيچ تورنمنتي را در چين و ساير كشورها ندارند.

حالا يك لحظه تصور كنيد قرار باشد AFC در مورد تيم‌هاي ايراني هم چنين تصميمي بگيرد. به نظر شما در آن صورت چند تيم مي‌توانند در ليگ و آسيا شركت كنند؟ طبق آماري كه ديروز به دست آورديم، تنها ۳ و يا نهايتاً ۴ تيم به مربيان و بازيكنان سابق خود بدهي ندارند يا بدهي بسيار كمي دارند. در واقع ليگ ايران بايد از نظر قانوني بدون پرسپوليس، استقلال، تراكتورسازي و با حضور همان ۳، ۴ تيم برگزار شود.

۳ سال قبل بود كه مسئولان فدراسيون با جديت و قدرت! اعلام كردند به هيچ عنوان اجازه حضور باشگاه‌هاي بدهكار در ليگ برتر را نمي‌دهند اما هنوز چند هفته از شوخي بامزه آنها نگذشته بود كه هر ۱۶ باشگاه (شامل ۱۳، ۱۴ باشگاه بدهكار) در ليگ شركت كردند. البته يكسري از قوانين AFC هم مثل قوانين فوتبال خودمان طنزآميز است. مثلاً آنها وسط مسابقات ليگ قهرمانان آسيا ناگهان آن را ۳ ماه تعطيل مي‌كنند تا همه دور هم باشند و هيچ‌كس هم دليلش را نمي‌داند. با اين حال همين AFC به مراتب كمتر از فدراسيون خودمان اهل شوخي است و حداقل ۱۰ سال يك بار هوس مي‌كند قوانين را اجرا كند. همان‌طور كه ۱۱ سال قبل استقلال را به دليل دير ارسال شدن فهرست بازيكنان از آسيا كنار گذاشت و حالا هم قصد برخورد با تيم‌هاي چيني را دارد. تكليف ما هم كه مشخص است؛ بايد دعا كنيم كه سران كنفدراسيون فوتبال آسيا حداقل تا ۲، ۳ ماه يادشان برود در ايران ۱۳ باشگاه از ۱۶ باشگاه ليگ حرفه‌اي از يك تا ۱۲۰ ميليارد تومان بدهي مالياتي و انباشته دارند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وحید

      خدا کنه هر چی زودتر بفهمه و همه تیمها از همه بازی ها حذف کنه والا بخدا این چه وضعشه واقعا مسخره ست آبروی فوتبال رو با این کاراشون بردن اگه غیرت و تعصب داشتن خودشون بايد سر میزاشتن پایین و از این تورنمنت کلا ميزدن بیرون

    • بدون نام

      دمت گرم با غیرت احسنت استقلال به تو هم افتخار میکند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج