adexo3
۵۷۲۳۱۴
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

سیدجلال: رئیس جمهور به فریاد پرسپولیس برسد

مدافع ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از رئیس جمهور می خواهم که به داد تیم هایی برسند که نماینده ایران در آسیا هستند.

خبرگزاری مهر: مدافع ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از رئیس جمهور می خواهم که به داد تیم هایی برسند که نماینده ایران در آسیا هستند.

سید جلال حسینی که در بازی امشب تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان به میدان نمی رود با حضور در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر، درباره مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس گفت: مشکلات مالی زیادی داریم. شرایط تیم خوب است اما نیاز به کمک مالی هوادارانمان داریم. از تک تک هواداران پرسپولیس می خواهم تا ما را همراهی کنند و با کمک های مالی که می کنند اجازه دهند مشکلات پرسپولیس به حداقل برسد.

وی تصریح کرد: من فکر می کنم در حال حاضر تنها راهی که می تواند مشکلات باشگاه پرسپولیس را برطرف کند بحث تامین منابع مالی است. از لحاظ مدیریت و زمین فوتبالی که تمرین می کنیم مشکل خاصی نداریم اما باشگاه با پرونده هایی روبروست که شاید باعث کسر امتیاز و جریمه باشگاه شود. بحثی که می کنیم تنها درباره پرسپولیس نیست و تمام فوتبال را در بر می گیرد. من از هوادارانمان تشکر می کنم. آنها گردانندگان فوتبال هستند و باشگاهداری می کنند.

کاپیتان پرسپولیس با درخواست از همه مسئولان برای کمک به حل مشکلات مالی باشگاه ها گفت: از رئیس جمهور می خواهم که به فریاد پرسپولیس برسند و کمک کنند تا مشکلات مالی نماینده فوتبال ایران در آسیا حل شود. همه مسئولان باید کمک کنند تا این مشکل بزرگ فوتبال که برای همه باشگاه هاست برطرف شود.

مدافع ملی پوش پرسپولیس در پایان راجع به پیش بینی نتیجه بازی تیمش مقابل تیم فوتبل فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی اول همیشه سخت و نمی توان آن را پیش بینی کرد. امیدوارم بازیکنان تیم بتوانند به بهترین شکل ممکن تاکتیک ها را پیاده کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامد

      سیدبلال واس جیب مردم بدبخت نقشه نکشین که اون پول های بی زبونوکه تقدیم اوکراینی هاکردبرانگوه بایدفکراینجاهاشومیکرد.گداها...

    • بدون نام

      کل ایران در خدمت پرسپولیس هست

    • حامد

      خخخخخ
      شما که همه جوره هوا تیمتون رو دارن با اولین گلی که زدین و افساید بود که نگرفت
      نکنه انتظار داری رییس جمهپر هم بیاد براتون پنالتی بگیره

    • ariya

      شماچطوره ازهمه میخواین که به پرسپولیس کمک کنن، ازپیشکسوت کمک میخوای از رییسجمهورکمک مالی میخوای؟ ازهوادارکمک مالی میخوای ؟ ولی خودتون حاضرنیستین کمک کنین؟ شماکه 3برابرحقتون قراردادبستین همه پولتونم گرفتین حتی حاضرنیستین ازمبلغی ازپول آپشن ها بگذرین؟ واقعاخجالت نمیکشین مردم بااین مشکلات مالی موجود که بزورازپس خرج سفرشون برمیان پول بریزن حساب باشگاه واسه شمایی که همتون بالای میلیاردپول گرفتین؟

    • ع

      من چندساله که اصلا طرفدار تیم ملی نیستم اونزمانی که بازیکنان تیم ملی همشون آبی بودن هم فوتبال تیم ملی نگاه نمیکردم چون فدراسیون بعداز انقلاب همشون لنگی و اشغالن و همینا هم فوتبالو به لجن کشوندن و فوتبال ناپاک رواج پیدا کرد.

    • ع

      آخه تو فوتبالیستی جلال کچل تو فقط با دلالی اومدی تو فوتبال تو فوتبال بازی نمیکنی شوتبال بازی میکنی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تیم ملی =پرسپولیس _آقایون سکوت مطلق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج