۵۷۲۸۷۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

دلیل غیبت مجتبی جباری در آبادان

تیم فوتبال استقلال تهران درحالی راهی آبادان شد که هافبک باتجربه خود را به دلیل نامشخص بودن تکلیف یک بازیکن دیگر با خود همراه نبرد!

خبرگزاری مهر: استقلال تهران در نخستین هفته از رقابت‌های لیگ برتر در حالی که در نهایت قادر به استفاده از ۳ بازیکن ملی پوش امیدش نبود، مقابل شاگردان فراز کمالوند با تک گلی که کرار جاسم از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند شکست خورد تا دست این تیم در هفته نخست از دشت امتیاز خالی بماند.

در حالی که قبل از این مسابقه گفته می شد مجتبی جباری هافبک میانی آبی پوشان جزو لیست هجده نفره آبی‌ها خواهد بود، اما در نهایت و در حالی که منصوریان حتی حسینی، قائدی و نورافکنی محروم را همراه تیمش به آبادان برده بود، مجتبی جباری همراه با کاروان آبی‌ها به آبادان نرفت.

همراه نشدن این بازیکن که با حرف و حدیث‌های فراوانی به تیم سابقش بازگشته بود باعث شد تا بازار شایعاتی از قبیل ترس استقلالی‌ها از مصدومیت دوباره جباری سر زبان‌ها بیفتد.

پیگیری‌های خبرنگار مهر مشخص کرد تنها دلیل کشیده شدن خط قرمز روی نام جباری در بین مسافران آبادان، مشخص نشدن تکلیف هرایر مگویان است. این مدافع ارمنستانی که فصل گذشته قراردادش را برای دو فصل با آبی پوشان تمدید کرده بود، به راحتی حاضر به فسخ قرارداد با این تیم نیست و فسخ یک طرفه از سوی باشگاه هم باعث ایجاد غرامت‌های سنگین مالی برای آبی‌ها می‌باشد.

لذا مسئولین این باشگاه بر آن شدند تا قبل از مشخص شدن تکلیف مگویان، از استفاده از جباری خودداری کنند تا چنانچه نتوانند نام این بازیکن را در نهایت از لیست خود خارج کنند، از استفاده از جباری چشم پوشی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد حسن نژاد

      آقای منصوریان اگه قراربود اتوبوسی دفاع کنی تاکتیکتم بزن زیرش بود چرااین همه هافبک ومهاجم میلیاردی گرفتی چند مدافع تنومند میگرفتی این همه پول بیت المالم دور نمی ریختی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج