۵۷۲۹۷۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نصرتی: نفت به هیچ عنوان گزینه سقوط نیست

مدافع تیم نفت تهران گفت: درست است که شرایط مناسبی نداریم اما من به شما قول می‌دهم که تیم نفت گزینه سقوط به لیگ دسته اول نیست.

خبرگزاری فارس: محمد نصرتی در خصوص شرایط تیم فوتبال نفت تهران و اولین بردی که این تیم در هفته اول لیگ برتر به دست آورد، گفت: اگر بخواهم درباره این بازی حرف بزنم می‌توانم ادعا کنم اتفاقاتی رخ داد که می‌توان آن را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرد! ما ساعت ۹ شب بازی داشتیم اما ساعت ۶ بعد از ظهر همان روز و بعد از ۳ روز استرس تازه متوجه شدیم که قراردادهایمان ثبت می‌شود. ابتدا به هیأت فوتبال رفتیم و از همانجا راهی استادیوم تختی شدیم. بعد از آن متوجه شدیم که برخی بازیکنان نمی‌توانند بازی کنند. ۳ نفر از ۱۱ نفری که با ما گرم می‌کردند بازی نکردند و ۳ بازیکنی که اصلا گرم نکرده بودند، به زمین آمدند. این موضوع باعث شد تا در ۵ دقیقه اول گل بخوریم اما بعد از آن خوشبختانه به بازی برگشتیم.

وی ادامه داد: خود من فقط یک جلسه با نفت تمرین کرده بودم و باور کنید که اسم برخی از بازیکنان تیم‌مان را نمی‌دانستم اما خوشبختانه با همدلی بازیکنان توانستیم سپیدرود را شکست دهیم. در ادامه بازی هم شرایط رفته رفته بهتر شد و بازیکنان باتجربه نبض کار را در دست گرفتند. در بین دو نیمه هم حمید درخشان صحبت‌هایی انجام داد و شرایط‌مان بهتر شد. ما در این بازی مستحق برد بودیم و به آن هم دست پیدا کردیم اما چیزی که باید به آن اشاره کنم این است که عیسی آل‌کثیر بازی بسیار فوق‌العاده‌ای از خود نشان داد و یک گل زد، یک ضربه‌اش به تیر دروازه برخورد کرد و یک پنالتی هم گرفت.

مدافع تیم نفت تهران درباره اینکه آیا نگران وضعیت نفت با این روند در مسابقات آتی نیستی، اظهار داشت: نگران که هستیم چرا که من و یک سری از بازیکنان شغل‌مان فقط فوتبال است و شغل دیگری نداریم. ما عاشقانه فوتبال را دوست داریم و امیدوار هستم شرایط به گونه‌ای باشد که مشکلات رفع شود. بازیکنان باید حق و حقوق‌شان را بگیرند اما شنیده‌ام مسئولان باشگاه هنوز سند به طور کامل به نام آنها نخورده است. ما به دلیل اعتمادی که به صحبت‌های حمید درخشان داشتیم، وارد کار شدیم و دست به دست هم می‌دهیم تا نفت که نماینده ایران در آسیاست، وضعیت خوبی داشته باشد.

نصرتی در پاسخ به این سؤال که آیا نفت با چنین وضعیتی می‌تواند در آسیا موفق باشد، تصریح کرد: صادقانه بگویم که با ادامه این وضعیت نفت نمی‌تواند در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد.من شنیده‌ام که نفت به نام چند نفر است و به نام یک نفر نیست. مطمئنا اگر مالکیت باشگاه مشخص شود مسئولان باشگاه بهتر می‌توانند برنامه‌ریزی کنند. شاید این حرف را بگویم و برخی بازیکنان از من ناراحت شوند اما فقط تیم نفت به بازیکنانش بدهکار نیست بلکه خیلی از بازیکنان از باشگاه‌هایشان طلب دارند. خود من از باشگاه‌های قبلی طلب دارم اما دستم به جایی نمی‌رسد.

مدافع تیم نفت تهران درباره وضعیت بازیکنان این تیم مقابل سپیدرود اظهار داشت: روز قبل از بازی با سپیدرود ما به ایفمارک رفته بودیم و به همین دلیل عضله‌هایمان منقبض شده بود. همین مسائل است که باید بگویم در گینس ثبت شود. عضله پشت رانم دچار اسپاسم شدید شده و شانس آوردیم در بازی مقابل سپیدرود کسی مصدوم نشد. درست است که همه ما تمرینات اختصاصی داشتیم اما تمرین با تیم و به صورت گروهی با تمرینات انفرادی خیلی فرق می‌کند. من، بنگر، بیک‌زاده و ...با استفاده از تجربیات‌مان شرایط را نگه داشتیم اما به هر حال باید تمرینات بدنسازی خوبی انجام دهیم تا در ادامه راه مشکلی پیش نیاید.

وی در خصوص دیدار هفته آینده نفت مقابل فولاد خوزستان در اهواز اظهار داشت: به هر حال فولاد بازی اولش را باخته و برای گرفتن امتیاز کامل از میزبانی‌اش استفاده خواهد کرد. ما هم روز گذشته ریکاوری کردیم و امیدوارم شرایط بهتر شود تا بتوانیم بدون استرس و تنش بازی‌هایمان را انجام دهیم.

نصرتی در مورد اینکه عنوان می‌شود نفت با توجه به شرایطی که دارد گزینه سقوط به لیگ دسته اول است، افزود: به هر حال ادامه فصل را می‌توانید ببینید. فوتبال هزار داستان دارد اما مطمئن هستم که ما گزینه سقوط نیستیم. در این چند سال در تیم‌هایی مثل پیکان، تراکتورسازی، گسترش‌فولاد و ... که بودم همیشه خط دفاعی ما جزو ۲ یا ۳ خط دفاعی برتر لیگ بود. مطمئن باشید اگر مشکل خاص روحی برای تیم پیش نیاید نتایج بسیار خوبی می‌گیریم. همه فکر می‌کنند سن بازیکنان ما بالاست اما من می‌گویم که ما انگیزه بسیار خوبی داریم و با انگیزه زیادی بازی می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج