adexo3
۵۷۳۱۰۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سالاری: کارکردن با کمالوند سخت و شیرین است

دروازه‌بان صنعت نفت معتقد است بازیکنان تیمش از استقلالی‌ها بهتر بودند و همین امر باعث پیروزی‌شان در اولین هفته فصل هفدهم شده است.

ورزش سه: ناصر سالاری در خصوص پیروزش‌شان مقابل آبی‌های پایتخت گفت: تیم‌ها تازه از شرایط بدنسازی پا به این مسابقات گذاشتند و بازی فیزیکی‌ای بود. به جز آن گرمای هوا روی کار دو تیم تاثیر گذاشته بود و فکر می‌کنم همین شرایط در کل بازی تاثیرگذار شده بود. اما ما به نسبت استقلال بهتر بودیم چون با شرایط آب‌وهوایی آشنا بودیم و فکر می‌کنم بچه‌های ما انگیزه‌شان بیشتر از آبی‌ها بود. معتقدم اگر قرار بود تیمی در این بازی پیروز باشد آن هم صنعت بود علاوه بر آنکه استقلال تیم بزرگی است اما ما واقعا در این بازی خیلی بهتر از آنها بودیم.

او در ادامه گفت: بیشتر از اینکه استقلالی‌ها خوب نباشند، خوب بازی کردن بچه‌ها ما روی بازی و نتیجه مسابقه تاثیرگذار بود. بازیکنان ما در این دیدار پرتلاش بودند و می‌خواستند یک شیرینی خوب به هواداران عزیزمان بدهیم چون واقعا حضورشان در ورزشگاه آن هم از ساعت ۳ و در گرمای ۵۰ درجه آبادان برای ما خیلی قابل احترام بود و تنها انگیزه شکست ما در استقلال همین حضور پرشور تماشاگران آبادانی بود.

وی در پاسخ به سوالی که حضور بازیکنان بزرگی مثل پژمان منتظری و سجاد شهباززاده باعث ترس و استرس تیم صنعت نشد می‌گوید: فوتبالیست اگر بخواهد روزی بترسد آن روز، روز مرگش است. ما از بزرگی بازیکنان استقلال هیچ ترسی نداشتیم و به آنها هم احترام می‌گذاریم و آمادگی ما باعث شد که کاری به اسم‌ها و بزرگی بازیکنان استقلال نداشته باشیم و بدون هیچگونه استرس و ترسی پا به مسابقه گذاشتیم.

سالاری در رابطه با کار کردن با فراز کمالوند خاطرنشان کرد: کار کردن با آقای کمالوند هم سخت است و هم شیرین؛ سخت چون ایشان با دیسیپلین و نظم خاصی تیم‌های تحت هدایتشان را مدیریت می‌کنند و شیرین به دلیل آنکه هدف‌هایشان فردی نیست و هر کسی با ایشان کار کند مطمئنا به اهدافی که در سر دارد، دست پیدا خواهد کرد.

او بازی هفته آینده‌شان مقابل سایپا را بازی آسانی نمی‌داند: بازی با سایپا یک بازی سخت است، آنها یک ساختار محکم دارند و مربی بزرگی مثل آقای دایی را بالای سر خود دارند. اگرچه ما تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و تلاش می‌کنیم مقابل آنها هم بازی خوبی داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج