اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۷۳۱۹۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

حدادی‌فر: خوشحالم که مصدومیتم جدی نیست

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان از اینکه مصدومیتش جدی نیست و می‌تواند هم‌تیمی‌های خود را هرچه زودتر همراهی کند، ابراز خرسندی کرد.

خبرگزاری تسنیم: قاسم حدادی‌فر در مورد مصدومیتی که در بازی با سیاه‌جامگان دچارش شد، گفت: در دقیقه ۱۵ برخوردی با حسین بادامکی داشتم و همین موضوع باعث شد از زمین بیرون بیایم. دیروز به مطب دکتر کیهانی رفتم تا ببینم شدت مصدومیتم چقدر است، ولی خوشبختانه او گفت که این آسیب‌دیدگی جدی نیست. من هم از این موضوع خوشحالم و تا سه چهار روز آینده تمریناتم را دوباره آغاز خواهم کرد. البته هنوز بازی کردنم مقابل گسترش فولاد قطعی نیست، ولی تلاش می‌کنم به این بازی برسم.

حدادی‌فر با اشاره به تساوی تیمش برابر سیاه‌جامگان تأکید کرد: ما بازی را خوب شروع کردیم هرچند که گل اول را دریافت کرده بودیم. در ادامه توانستیم دو گل بزنیم و بعد از زدن گل دوم دو فرصت خوب را هم از دست دادیم. به نظر من ذوب‌آهن در این مسابقه مستحق پیروزی بود، ولی متأسفانه نتوانستیم برتری خودمان را حفظ کنیم و در دقایق آخر این برتری را از دست دادیم.

بادامکی در این مورد که می‌گویند امیر قلعه‌نویی به‌شدت در رختکن از این تساوی ناراحت و عصبانی بود، تأکید کرد: طبیعتاً از دست دادن پیروزی در دقیقه ۹۰ سخت است. هم قلعه‌نویی ناراحت بود، هم بازیکنان، ولی ما می‌توانیم این تساوی را در بازی‌های آینده جبران کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن پرسپولیسی

      آقای حدادی فر سه فصله که داری همون اول فصل داری مصدوم میشی و تا نیم فصل کلا از فوتبال محوو میشین و هیش وقت هم به اوج برنمیگردییید!!!!!!

      واقعا برای حال این وضعیت اسفناک فوتبال ایران و اللخصوص؟؟
      مدیران ذوب آهن باید تاسف خورد که دارن همینجوری سه ساله که دارن پول و منابعات کارخانه ذوب آهن و بیت المالو اینجوری نفلعهه و نابودددد میکنند!!!.....!!! واقعا متاسفم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج