۵۷۳۲۷۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

امین یونس: قهرمانی با آلمان، شگفت انگیز بود

این تابستان، تابستانی معمولی برای امین یونس نیست. این بازیکن جوان معمولاً پس از پایان هر فصل، به لبنان، کشور محل تولد پدرش باز می گردد. اما امسال، او مجبور به تغییر در برنامه هایش شد.

ورزش سه: این تابستان، تابستانی معمولی برای امین یونس نیست. این بازیکن جوان معمولاً پس از پایان هر فصل، به لبنان، کشور محل تولد پدرش باز می گردد. اما امسال، او مجبور به تغییر در برنامه هایش شد.
به نقل از دی اف بی، او به همراه آژاکس موفق شد در فینال لیگ اروپا حضور پیدا کند اما با شکست برابر منچستر یونایتد، از کسب عنوان قهرمانی باز ماند. اما نمایش های درخشان یونس، باعث شد تا او به تیم منتخب تورنمنت راه یابد و توسط یواخیم لوو، برای حضور در جام کنفدراسیون ها به تیم ملی آلمان دعوت شود. در ادامه، مصاحبه مفصل امین یونس با وب سایت رسمی فیفا را مرور خواهیم کرد.
امین، تو به همراه تیم ملی آلمان موفق به فتح جام کنفدراسیون ها شدی! از احساست در این خصوص بگو.

شگفت انگیز بود. اگر یک سال پیش به من می گفتید که من این جام را فتح خواهم کرد، به شما می گفتم که دیوانه هستید! این جام، یک عنوان بزرگ برای خانواده من نیز مسحوب می شود. چون این اولین تورنمنت بزرگ من به همراه تیم ملی آلمان بود. به همین دلیل، احساس خیلی خاصی برای من دارد.
امین یونس: قهرمانی با آلمان، شگفت انگیز بود

سال فوق العاده ای را تجربه کردی.

رسیدن به فینال لیگ اروپا به همراه آژاکس و قهرمانی در جام کنفدراسیون ها به همراه آلمان، عالی بود. این ها، چیزی بود که همه بازیکنان آرزوی اش را دارند. اما مهم ترین چیز برای من این است که رو به جلو حرکت کنم! از لحاظ عملکردی، فصل گذشته پیشرفت هایی داشتم اما فتح جام کنفدراسیون ها به همراه آلمان، از من یک بازیکن موفق ساخت.
کمتر کسی فکر می کرد که آلمان با این ترکیب و این بازیکنان جوان، بتواند جام کنفدراسیون ها را فتح کند.

بله، موافقم. قبل از تورنمنت، من نیز فکر می کردم که با این بازیکنان جوان و حضور تیم های قدرتمندی چون شیلی و مکزیک که با تمام قدرت آمده بودند، کار بسیار سختی پیش روی داریم. ما بهترین جوان مان را بردیم. رفته رفته احساس خوبی نسبت به بازی ها داشتم. ما به عنوان یک تیم منسجم توانستیم نمایش هایی ارائه دهیم که نظر بقیه تغییر کرد.
تجربه یواخیم لوو، چقدر به کار شما جوان تر ها آمد؟

نقش او بسیار بزرگ بود. او به ما نشان داد که مهم نیست انتخاب اول هستیم یا خیر، همه بازیکنان، مهم هستند. او از ما می خواست تا بهترین هایمان را نمایش دهیم. او بر این موضوع که ما بسیار جوان هستیم تاکید داشت. بسیاری از ما در بازی های مهمی چون فینال لیگ قهرمانان اروپا یا فینال لیگ اروپا به میدان رفته اند. نباید فراموش کرد که بازیکنانی چون یولیان دراکسلر و کیمیش تجربه بسیار زیادی دارند. یواخیم لوو هر روز از ما می خواست که بدون ترس از رقیب ها، به آن ها احترام بگذاریم.
مدت زمان کوتاهی به میدان رفتی اما با این حال توانستی با گلزنی برابر مکزیک وارد کتاب رکورد ها شوی!

در جام کنفدراسیون ها نتوانستم در این خصوص شادی کنم، اما پس از آن متوجه دستاورد بزرگم شدم و مردم خوشحال بودند. وقتی تورنمنت در جریان بود، ما تلاش می کردیم تا بر روی هدف هایمان متمرکز باشیم و تمام تلاش مان را به کار بگیریم. اکنون از این شانس برخوردار هستم که تاثیر نمایش هایم را ببینم، خصوصاً در لبنان.
امین یونس: قهرمانی با آلمان، شگفت انگیز بود

تو برای اولین بار برای تیم ملی آلمان به میدان رفتی، اولین گل ملی خودت را به ثمر رساندی و اولین تورنمنت معتبر را به همراه مانشافت فتح کردی! دیگر چه چیز هایی می توان از تو انتظار داشت؟

هدف اصلی من، حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ است. همچنان یک سال فرصت باقی مانده است و تمام بازیکنان حاضر در جام کنفدراسیون ها، می خواهند در جام جهانی نیز حاضر باشند. اگر می خواهیم در جام جهانی حضور داشته باشیم، باید عملکرد خوبی در سال جاری از خودمان ارائه بدهیم. امیدوارم فصل خوبی به همراه آژاکس داشته باشم و به تیم ملی بازگردم. هر چه در توانم است را به کار خواهم گرفت، تا این امر تحقق یابد.
چرا قهرمانی در جام کنفدراسیون ها برای تو مهم بود؟

اتمسفر و جوّ در تورنمنت، شگفت انگیز بود. بهترین تیم های قاره ها در کنار یکدیگر جمع شده بودند. بازی کردن برابر کامرون، شیلی و خصوصاً مکزیک فوق العاده بود. فتح جام کنفدراسیون ها نشان داد که آلمان آینده بسیار روشنی پیش روی خود می بیند و این کشور، سرشار از استعداد های فوتبالی است
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج