adexo3
۵۷۳۴۶۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

انصاری فرد و رقیبی به نام سرمربی

رقابت انصاری فرد با امینیکه و بن نابوهانه هم جذاب است و هم به سود المپیاکوس.

ایران ورزشی: رقابت انصاری فرد با امینیکه و بن نابوهانه هم جذاب است و هم به سود المپیاکوس. البته اگر بنسیک هاسی، سرمربی المپیاکوس به کریم هم اندازه نابوهانه و امینیکه بها بدهد، به نام‌ها توجه نکند و بهترین مهاجم تیمش را در ترکیب اصلی قرار بدهد. این مساله انصاری فرد با هاسی است. او اگر فرصت بیشتری در اختیار کریم انصاری فرد قرار بدهد نتیجه‌اش را خواهد دید. همانطور که پائولو بنتو، سرمربی سابق المپیاکوس وقتی آمادگی و تلاش انصاری فرد را دید در نهایت مجاب شد تا از این مهاجم ۲۷ ساله در ترکیب اصلی استفاده کند. او جواب این اعتماد را گرفت، آن هم وقتی که کریم در لیگ اروپا نمایش خیره کننده‌ای ارائه کرد.

کریم انصاری‌فرد می‌ماند و در المپیاکوس رقابت می‌کند. رقابت برای بازی در ترکیب اصلی و پست مهاجم هدف. او البته در لیگ اروپا، جایی در فهرست المپیاکوس پیدا نکرد اما همچنان تلاش می‌کند تا برسد به جایی که هم از شایعه‌های مختلف پیرامون جدایی‌اش خلاص شود و هم در فصل منتهی به جام جهانی گل بزند، بدرخشد و همراه تیم ملی به روسیه برود.

کریم البته بارها ثابت کرده که اهل مبارزه است. او از زمانی که نوجوانی 16 ساله بود و به سایپا آمد تا با مهاجمانی آماده رقابت کند تا امروز این خصوصیت را بارها نشان داده و سختکوشی را تجربه کرده است. آخرین‌اش هم حضور در پامپلونا و باشگاه اوساسونا بود. او به لیگ ایران برنگشت. در اروپا ماند، با مشکلات عدیده دست و پنجه نرم کرد و سرانجام در یونان در مسیر موفقیت گام برداشت.

انصاری فرد برای بازی در ترکیب المپیاکوس، هم با مربی رقابت می‌کند و هم سه مهاجم از کومور، نیجریه و برزیل. حالا چرا کریم باید با سرمربی المپیاکوس رقابت کند؟ بنسیک هاسی یک رگ آلبانیایی دارد و یک رگ صرب. او در تمرین‌های پیش فصل بارها انصاری فرد را در اوج آمادگی دیده اما هرگز روی توانایی‌های او حساب نکرده است. کریم در دو بازی تدارکاتی برای المپیاکوس گل زد اما هاسی توانایی‌های او را ندید یا نمی‌خواست که ببیند.

انصاری فرد در حالی در بازی المپیاکوس در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا برای تیمش به میدان نرفت که بن نابوهانه رقیب جدی او در این فصل از رقابت‌ها توانست دو گل ارزشمند را در زمین پارتیزان بلگراد برای تیم یونانی به ثمر برساند. درخشش این مهاجم اهل کشور کومور و نقش کلیدی او در کسب این پیروزی باارزش خارج از خانه، این دلواپسی را به وجود آورده که انصاری فرد در فصل منتهی به جام جهانی کمتر از قبل شانس حضور در ترکیب تیم باشگاهی را داشته باشد.

درباره ال فاردو بن نابوهانه یکی از رقبای کریم انصاری فرد در خط حمله المپیاکوس بد نیست بدانید که این بازیکن ۲۸ ساله متولد کشور فرانسه است اما ملیتی کوموری دارد. بن فوتبال حرفه‌ای را در سال ۲۰۰۸ و با حضور در تیم فرانسوی لوهاور آغاز کرد و سپس پیراهن لوادیاکوس، المپیاکوس و پانیونیوس را پوشید. بن نابوهانه در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶ نیز با قرارداد قرضی به تیم پانیونیوس پیوست. کریم انصاری فرد نیز دو فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۵ و ۲۰۱۷-۲۰۱۶ پیراهن پانیونیوس را بر تن داشت. نکته جالب اینجا است که کریم انصاری فرد در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶ در ۱۴ بازی ۵ گل برای تیمش به ثمر رساند اما بن نابوهانه مهاجم کوموری آن فصل پانیونیوس در ۳۴ بازی ۹ بار برای این تیم گل زد.

دیگر رقیب انصاری فرد مهاجمی مشهور با ملیتی نیجریه‌ای است. امانوئل امینیکه 30 ساله با سابقه بازی برای اسپارتاک مسکو، وستهم، فنرباغچه و العین. امینیکه 37 بار هم برای تیم ملی نیجریه بازی کرده و 9 گل به ثمر رسانده. این مهاجم فعلا مهاجم اصلی المپیاکوس محسوب می‌شود.

سبا برزیلی با شماره ۹۲ سومین رقیب انصاری فرد است. مهاجمی ۲۵ ساله با‌سابقه بازی برای کروزیرو، پورتو و استوریل پرتغال. این مهاجم برزیلی ۲ بازی برای تیم زیر ۲۰ ساله‌های برزیل انجام داده اما گلی به ثمر نرسانده. او البته جایگاهی پایین‌تر از انصاری فرد در ترکیب المپیاکوس دارد و خطری جدی برای شماره ۱۰ تیم ملی ایران محسوب نمی‌شود.

نکته امیدوار کننده درباره کریم انصاری‌‌فرد این است که او یک مهاجم تمام کننده تخصصی است و بن نابوهانه یک بال راست که توانایی بازی به‌عنوان مهاجم را دارد. هرچند گل‌های بن نابوهانه در دیدار حساس المپیاکوس در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا بیانگر این است که کریم انصاری فرد برای حضور در ترکیب المپیاکوس کار سختی پیش رو دارد.

رقابت انصاری فرد با امینیکه و بن نابوهانه هم جذاب است و هم به سود المپیاکوس. البته اگر بنسیک هاسی، سرمربی المپیاکوس به کریم هم اندازه نابوهانه و امینیکه بها بدهد، به نام‌ها توجه نکند و بهترین مهاجم تیمش را در ترکیب اصلی قرار بدهد. این مساله انصاری فرد با هاسی است. او اگر شرایط را در نظر بگیرد و فرصت بیشتری در اختیار کریم انصاری فرد قرار بدهد نتیجه‌اش را خواهد دید. همانطور که پائولو بنتو، سرمربی سابق المپیاکوس وقتی آمادگی و تلاش انصاری فرد را دید در نهایت مجاب شد تا از این مهاجم ۲۷ ساله در ترکیب اصلی استفاده کند. او جواب این اعتماد را گرفت، آن هم وقتی که کریم در لیگ اروپا نمایش خیره کننده‌ای ارائه کرد.

این تنها دغدغه کریم انصاری فرد نیست. او جام جهانی را هم پیش رو دارد و تلاش می‌کند تا بهترین عملکرد باشگاهی را ارائه کند و برای دومین بار پا به مهم‌ترین مسابقات جهان فوتبال بگذارد. اتفاقی که با توجه به سابقه و تجربه کریم دور از دسترس او نخواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج