adexo3
۵۷۳۸۹۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منتقد امروز داورها‏ ، حامی دیروز

تغییر جایگاه آدم‌ها می‌تواند موقعیت‌های جالب بسیاری را بسازد. مثل حضور یک کارشناس داوری به عنوان مدیرعامل یک باشگاه لیگ برتری.

وبسایت نود: تغییر جایگاه آدم‌ها می‌تواند موقعیت‌های جالب بسیاری را بسازد. مثل حضور یک کارشناس داوری به عنوان مدیرعامل یک باشگاه لیگ برتری.

اگر این تغییر موقعیت رخ بدهد و یک حامی همیشگی داوران در جایگاه منتقد اصلی آنها قرار بگیرد موقعیت‌های جالبی ساخته می شود. نصیرزاده که با شروع بازیهای لیگ هر هفته به عنوان حامیان اصلی داوران در برنامه های فوتبالی حاضر می‌شد این هفته به عنوان یک چهره ضد داور در رسانه ها مصاحبه کرد. جالب است که صحبت های نصیرزاده علیه داور بازی تند و تیزتر از حرفهایی بود که پیش از این از بسیاری از مربی‌های لیگ شنیده بودیم.

نصیرزاده بعد از پایان بازی گفت: قبل از بازی به بازیکنان گفته بودیم هرگز به داور اعتراض نکنید و خواستیم ادای فوتبال مدرن را در بیاوریم اما در طول مسابقه به ما ثابت شد که این داور برای مسابقات حساس مطمئن نیست. امیدوارم برای بازی‌های‌ بعدی گسترش فولاد این داور را نبینیم.

اگرچه نگاهی به فیلم بازی نشان می‌دهد که تصمیمات داور درست بوده است و البته نیازمند نظرات یک کارشناس داوری است. کارشناسی که برخلاف نصیرزاده در جایگاه خودش یعنی قضاوت بوده و ذی نفع نباشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج