adexo3
۵۷۳۹۰۷
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

درخواست جالب منصوریان از بازیکنان استقلال

مدافع جوان تیم فوتبال استقلال در اولین دیداری که در ترکیب ثابت آبی پوشان قرار گرفت از سرمربی این تیم نمره قبولی دریافت کرد.

خبرگزاری مهر: مدافع جوان تیم فوتبال استقلال در اولین دیداری که در ترکیب ثابت آبی پوشان قرار گرفت از سرمربی این تیم نمره قبولی دریافت کرد.

«عظیم گوگ» مدافع جوان و سهمیه زیر ۲۳ سال استقلال و کاپیتان سابق تیم امیدهای این باشگاه که یکی دیگر از محصولات آکادمی آن به حساب می‌آید، در اولین هفته از لیگ برتر بعنوان زوج پژمان منتظری در قلب دفاع آبی پوشان به میدان رفت تا در دومین تجربه حضورش در تیم بزرگسالان استقلال، نخستین حضورش در ترکیب ثابت را تجربه کند.

این مدافع جوان جدا از خطای پنالتی که مرتکب شد، بازی جسورانه و قابل قبولی انجام داد تا جایی که منصوریان بعد از دیدن بازی او با اطمینان نام مگویان را از لیست نفرات بزرگسالش خارج کرد.

نمایش گوگ در آبادان به قدری مورد توجه بود که منصوریان در اولین جلسه تمرینی تیمش بعد از این بازی قبل از آن که تمرین و حتی صحبت‌های خود را آغاز کند بازیکنانش را جمع کرد و از همه آنها خواست تا به افتخار عظیم گوگ دست بزنند.

منصوریان که در چهارمین سال حضورش در لیگ برتر بعنوان سرمربی همچنان مثل سه فصل گذشته به استفاده از بازیکنان جوان علاقه نشان می دهد، به همین دلیل تصمیم گرفت تا به جای هرایر مگویان مدافع با تجربه و ارمنستانی، از این بازیکن در ادامه فصل استفاده نماید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • m.x

      نترس اینم میاد کنار کنعانی زادگان
      تو برای اون هر جلسه دست زدی بالای ده بار بعد با اون وضع کنارش گذاشتی

    • سنا

      آفرین به شعور مربی گری ات اونجائی را میگم که بچه ها را وادار کردی به افتخار کوک کف بزنند روحیه این بچه را به هزار رساندی با این کار قشنگت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج