۵۷۳۹۳۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ساندرو رامیرز:

رونی مثل مسی به من کمک کرده است

ساندرو که محصول آکادمی فوتبال بارسلونا است، پس از بی مهری انریکه سال گذشته به مالاگا پیوست و چند هفته پیش با قراردادی ۵ ساله راهی اورتون شد.

ورزش سه: ساندرو که محصول آکادمی فوتبال بارسلونا است، پس از بی مهری انریکه سال گذشته به مالاگا پیوست و چند هفته پیش با قراردادی ۵ ساله راهی اورتون شد.

سال 2015 بسیاری تصور می کردند که ساندرو و نیز منیر الحدادی به پدیده های جدید بارسا تبدیل خواهند شد اما این اتفاق رخ نداد. در واقع با حضور مثلث MSN فرصتی برای عرض اندام این دو بازیکن مهیا نبود.

ساندرو سال گذشته به مالاگا پیوست و فصل درخشانی را هم در این تیم سپری کرد؛ به طوریکه مورد توجه اورتون قرار گرفت و در نهایت راهی این تیم شد. او در بارسا زمانی کنار مسی بازی می کرد و در تمرینات از تجربیات او، اینیستا و پویول بهره می برد؛ حالا فرصت بازی کنار وین رونی را پیدا کرده است.
رونی مثل مسی به من کمک کرده است

ساندرو در همین رابطه گفت: « تاکنون در دوران ورزشی‌ ام بسیار خوش‌شانس بوده‌ ام. اول از همه که در کنار لیونل مسی بازی کرده‌ام و حالا هم در کنار وین رونی هستم. آن‌ها دو تن از بزرگ‌ترین نام‌ها در دنیای فوتبال هستند.

از روز اول حضورم در اورتون، وین واقعا به من لطف داشته است. او نشان داده که می‌خواهد به من کمک کند و فکر می‌کنم دیدن این موضوع بسیار فوق‌العاده است. برای من به عنوان یک بازیکن، فرصت خوبی است که از بازیکنان بزرگ یاد بگیرم. در بارسلونا هم شرایط همین‌گونه بود، جایی که چیزهای زیادی یاد گرفتم. از ژاوی، آندرس اینیستا و پویول چیزهای زیادی یاد گرفتم، کسانی که در فوتبال الگوی تجربه به حساب می‌آیند. شما می‌توانید از هر لحظه در کنار این بازیکنان بودن، استفاده کنید.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج