adexo3
۵۷۴۱۳۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پاسخ بارتومئو به انتقاد ژاوی

رئیس باشگاه بارسلونا به انتقاد اخیر کاپیتان پیشین این تیم از عملکرد ضعیف آکادمی باشگاه برای تزریق بازیکنان کارآمد به تیم اصلی آبی‌و‌اناری‌ها پاسخ داد.

خبرگزاری تسنیم: چندی پیش ژاوی هرناندس کاپیتان سابق بارسلونا از کم بازده بودن تلاش‌های مسئولان آکادمی باشگاه، «لاماسیا» برای تربیت بازیکنان با استعدادی که گره از کار آبی‌و‌اناری‌ها باز کند، ایراد گرفت.

اکنون خوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا به انتقاد ژاوی پاسخ داده و خود او و دیگر ستاره‌های بارسلونا را مسبب راه پیدا نکردن بازیکنان لاماسیا به ترکیب بارسلونا دانست.

بارتومئو در گفت‌و‌گو با نشریه نیویورک تایمز گفت: مشکل خود ژاوی، اینیستا، مسی، بوسکتس، پیکه و نیمار و بازیکنانی مانند آنها هستند که سطح بازی‌شان آن‌قدر بالاست و انتظارات را آن‌قدر بالا برده‌اند که دیگر کسی نمی‌تواند جای‌شان را در تیم بگیرد. به این ترتیب سخت است که در حضور آنها بازیکنی از لاماسیا به ترکیب راه پیدا کند. ژاوی گفت که پیشرفت لاماسیا آهسته است اما مشکل خود اوست! او، اینیستا و پیکه این مشکل را به وجود آوردند.

رئیس باشگاه بارسلونا در پاسخ به این سؤال که آیا لاماسیا دوباره خواهد توانست بازیکنی مانند مسی را پرورش دهد، اظهار داشت: چه کسی مسی جدید خواهد بود؟ خب شاید بازیکنان دیگری هم پتانسیل مسی شدن را داشته باشند اما آنها باید از باشگاه ما بروند چون در حضور بازیکنان فعلی غیرممکن است که آنها فرصتی برای رسیدن به چنین جایگاهی داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج