adexo3
۵۷۴۳۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جانشین کوتینیو در فلسفه کلوپ

از هر هوادار لیورپول که بپرسید، به شما می‌گوید فیلیپ کوتینیو جایگزین ناپذیر است.

آی اسپورت: از هر هوادار لیورپول که بپرسید، به شما می‌گوید فیلیپ کوتینیو جایگزین ناپذیر است. این بازیکن برزیلی فقط ۲۵ سالش است و هر نوع ابزار لازم برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن جهان را در اختیار دارد و این همان دلیلی است که بارسلونا همه جوره تلاش می‌کند تا با او قرارداد امضا کند. تا همین امروز پیشنهاد ۸۰ میلیون پوندی غول لالیگا برای این بازیکن از سوی لیورپول رده شده اما شکی وجود ندارد که این پیشنهاد پیش از پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی بهبود پیدا می‌کند. از سوی دیگر با وجود علاقه شدید بارسا به کوتینیو، یورگن کلوپ چندین بار در مصاحبه‌هاش اعلام کرده که بهترین بازیکن تیمش فروشی نیست.

کوتینیو فروشی نیست

"چندبار باید بگویم که او فروشی نیست. او فروشی نیست. اصلا چیز دیگری برای گفتن ندارم. این تصمیمی است که به باشگاه بازمی‌گردد. آنها می‌گویند که شرایط باید چگونه باشد. می‌توانم بیست بار بگویم او فروشی نیست. اگر شما همین سوال را به یک روش دیگر بپرسید، بازهم همین را می‌گویم. اما باز هیچ تضمینی وجود ندارد که شما این داستان را به یک شکل دیگر پیش بکشید. البته برای من داستانی وجود ندارد. هر اتفاقی هم در تیم آنها رخ دهد، بازهم می‌گویم او فروشی نیست".

این مصاحبه را خواندیم. قاطعیت خوبی در آن بود اما یک مصاحبه قدیمی هم به ذهنمان رسید. کلوپ درباره ماریو گوتزه و رابرت لوواندوفسکی پیش از اینکه آنها دورتموند را به مقصد بایرن مونیخ ترک کنند، همین چیزها را می‌گفت. او آن زمان سرمربی دورتموند بود. واقعیت این است که کلوپ کار سختی برای متقاعد کردن کوتینیو دارد که در لیورپول بماند. باید اذعان داشت که پیشنهاد بارسلونا ذهن و فکر او را بهم ریخته و می‌توان گفت که او در راه نیوکمپ قرار دارد. در حالی که تنها کمتر از دو هفته به آغاز فصل لیگ برتر باقی مانده، کلوپ این ترس را دارد که فصل جدید را بدون کوتینیو شروع کند.

جانشین کوتینیو

با وجود پافشاری کلوپ، هواداران و مسئولان باشگاه بر ماندن کوتینیو در لیورپول، در عین حال مربی آلمانی آنفیلدی‌ها خودش را برای جدایی او آماده می‌کند و تقریبا به این اطمینان رسیده که او راهی بارسلونا می‌شود. به نوشته میرور، در صورت وقوع این انتقال کلوپ به سراغ ستاره جوان دورتموند، کریستین پالیسیچ می‌رود تا او را جانشین ستاره برزیلی تیمش کند؛ ستاره‌ای که بازی کنار لیونل مسی و لوئیز سوارز او را اغوا کرده است.

بازیکن ۱۸ ساله دورتموند فصل قبل به همراه کلوپ در آستانه انتقال به آنفیلد قرار داشت و در این مورد میان کلوپ و مالکان آمریکایی که به شدت به این مرد آلمانی دل بسته بودند، مذاکرات خوبی صورت گرفت اما این جابجایی عملی نشد. او در دورتموند ماند و در ۴۱ بازی فصل گذشته ۵ گل برای این تیم زد. اگر کلوپ با جدایی کوتینیو و پیوستن او به بارسلونا موافقت کند، احتمالا سرمربی سابق دورتموند به سراغ شاگرد سابق خود می‌رود. بی شک پالیسیچ یکی از امیدهای آینده فوتبال دنیا است اما قطعا هواداران لیورپول از دیدن شماره ۱۰ تیمشان بر تن بازیکن دیگری به جز کوتینیو در فصل آینده خوشحال نخواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج