۵۷۴۶۱۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پنج جانشین احتمالی فیلیپه کوتینیو در لیورپول

متافوتبال - با ابراز علاقه کاتالان ها به جذب فیلیپه کوتینیو، آینده ستاره برزیلی در آنفیلد در شک و ابهام قرار گرفته.

متافوتبال: در حالی که کلوپ تاکید کرده که کوتینیو حداقل تا آینده ای نزدیک پیراهن لیورپول را بر تن خواهد کرد، رخداد اتفاقات عجیب در فوتبال یک امر عادی است، درست به همین دلیل ممکن است شاهد جدایی کوتینیو از آنفیلد و نقل مکان او به نیوکمپ باشیم.

پیدا کردن یک جانشین برای کوتینیو کار دشواری است و در صورت جدایی ستاره برزیلی از لیورپول، بی شک کارِ کلوپ برای پیدا کردن جانشین او خیلی سخت خواهد بود.

قدرت پاسکاری؛ دید عالی و مهارت بالای کوتینیو در دریبل زنی، تکرار شدنی نیست. اما به هر حال تعدادی بازیکن هستند که حضورشان در آنفیلد می تواند ضربه جدایی کوتینیو را کمتر کند، که در این جا به معرفی پنج تن از آن ها می پردازیم:

۱- امیل فورسبرگ

پنج جانشین احتمالی فیلیپه کوتینیو در لیورپول

قرمزهای آنفیلدی در طول پنجره نقل و انتقالات جاری؛ به دنبال نابی کیتا بودند. این در حالی است که ما فکر می کنیم یکی از گزینه های ایده آل جانشینی کوتینیو؛ امیل فورسبرگ هم تیمی نابی کیتا است.

فورسبرگ که در سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ به عنوان بهترین بازیکن کشور سوئد شناخته شد؛ با دید عالی، مهارت کار با توپ و عملکرد بی نقصش، طوفانی را در بوندسلیگا به راه انداخته است.

فورسبرگ توانایی بالا در فریب دادن بازیکنان مقابل و پاسکاری دارد و از دید بسیار خوبی در میدان برخوردار است. این بازیکن همچنین ضربات ایستگاهی فوق العاده ای دارد، که این ویژگی ها او را مورد توجه باشگاه های مختلف قرار داده است.

امیل فورسبرگ با ۸ بار گلزنی و ۱۹ پاس گل در کنار نابی کیتا و تیمو وارنر ستاره های بی چون و چرای فعلی تیملایپزیش هستند. فورسبرگ که از نظر سبک بازی بسیار به کوتینیو هم نزدیک است می تواند جانشین شایسته ای برای ستاره برزیلی باشد.

۲- ریاض محرز

پنج جانشین احتمالی فیلیپه کوتینیو در لیورپول

بازیکن برگزیده PFA در فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۵، قصد دارد در پنجره نقل و انتقالات جاری از لستر جدا شود. در روزهای اخیر بحث نقل مکان ستاره الجزایری به آرسنال، رم و حتی تاتنهام مطرح شده، اما قرمزهای آنفیلدی در صورت از دست دادن کوتینیو تمام تلاششان را برای جذب محرز خواهند کرد. اگرچه محرز الان در اوج و بهترین شرایط خود نیست؛ اما مزیتی که دارد قیمت پایین تر او نسبت به سایر گزینه های این لیست است .

محرز در سن ۲۶ سالگی، پای چپ قدرتمندی دارد در حالی که مهارت و توانایی او در دریبل زنی با کوتینیو قابل مقایسه است.

ستاره الجزایری بازیکنی پر انرژی؛ پر جنب و جوش و در زمان آمادگی فوق العاده عالی است و گزینه بسیار مناسبی برای جانشینی ستاره برزیلی به شمار می رود.

۳- کریستین پولیسیچ

پنج جانشین احتمالی فیلیپه کوتینیو در لیورپول

پولیسیچ که تنها ۱۸ سال دارد؛ یکی از ستارگان باشگاه بوروسیا دورتموند به شمار می رود. این بازیکن بی شک یکی از مهم ترین استعدادهای برتر حاضر در بوندسلیگا است. عملکرد عالی پولیسیچ در طول مسابقات فصل گذشته باعث شد که بحث نقل مکان این بازیکن به لیگ برتر با پیشنهادی خیره کننده مطرح شود.

همچنین در هفته ها و ماه های اخیر شایعاتی وجود داشته که لیورپول می خواهد این بازیکن را جانشینِ کوتینیو کند و خیلی راحت است که بفهمیم چرا کلوپ این همه برای پولیسیچ ارزش قائل است.

توانایی دریبل زنی و تکنیک بالا مسلما قیمت پولیسیچ را در روزهای آینده بالا خواهد برد و قرمزهای آنفیلدی حداکثر سعی خودشان را برای جذب او خواهند کرد.

۴- ماریو گوتزه

پنج جانشین احتمالی فیلیپه کوتینیو در لیورپول

"به جهان نشان بده که تو از مسی بهتری و می توانی مرد تعیین کننده جام جهانی باشی."

این جمله ای است که یواخیم لو قبل از دیدار فینال جام جهانی سال ۲۰۱۴ خطاب به ماریو گوتزه به زبان آورد. اما بعد از آن شب مهم که گوتزه گل پیروزی بخش آلمان را در فینال جام جهانی زد؛ ستاره آلمانی کم کم دچار افت شده و بعد از مواجه با یک بیماری متابولیکی به حاشیه رانده شد. اما یورگن کلوپ بهتر از هر کسی می داند که گوتزه در صورت آماده بودن چه نعمتی برای تیمش است. قبلا بحث نقل مکان گوتزه به لیورپول مطرح بوده و شاید به زودی شاهد حضور گوتزه در لیورپول باشیم.

۵- ایسکو

پنج جانشین احتمالی فیلیپه کوتینیو در لیورپول

هیچ گزینه ای برای جانشینیِ کوتینیو؛ بهتر از ایسکو نیست. ویژگی های فوتبال و توانایی های تکنیکی ایسکو و کوتینیو خیلی به هم نزدیک و شبیه است. ایسکو حتما توانایی این را دارد که جای خالی کوتینیو را برای لیورپول پر کند.

ایسکو بر خلاف باور عمومی، هنوز قراردادش را با رئال مادرید تمدید نکرده، در حالی که یورگن کلوپ و تعداد دیگری از سرمربیان اروپا او را می خواهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج