adexo3
۵۷۶۰۶۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اعتراض رسمی فرانسوی ها به اقدام لالیگا

اتحادیه لیگ فرانسه امروز با انتشار بیانیه ای از اقدام لالیگا مبنی بر خودداری از دریافت رقم فسخ قرارداد نیمار ابراز گلایه کرد.

ورزش سه: اتحادیه لیگ فرانسه امروز با انتشار بیانیه ای از اقدام لالیگا مبنی بر خودداری از دریافت رقم فسخ قرارداد نیمار ابراز گلایه کرد.

ظهر امروز رسانه های اسپانیایی گزارش دادند که خاویر تباس، رئیس لالیگا حاضر نشده چک 222 میلیونی نیمار را قبول کند و به این ترتیب پیوستن او به پی اس جی با تاخیر مواجه شده است. رئیس لالیگا اعتقاد دارد پی اس جی با پرداخت این رقم، در حال نقض فیرپلی مالی است و چنین مبلغی با حمایت نهادهای قطری در اختیار باشگاه فرانسوی قرار گرفته است.
اعتراض رسمی فرانسوی ها به اقدام لالیگا

در همین راستا اتحادیه لیگ فرانسه (LFP) بیانیه ای منتشر کرد و ضمن حمایت تمام قد از پاری سن ژرمن، نسبت به حرکت عجیب لالیگا ابراز شگفتی کرد. این اتحادیه از لالیگا درخواست کرده تا رقم فسخ قرارداد نیمار را قبول کند.

همچنین در بیانیه ال اف پی آمده است که وکلای این اتحادیه در حال تلاش هستند تا هرچه زودتر معضل انتقال نیمار به پی اس جی حل شود.
برای فرانسوی ها پیوستن نیمار به پی اس جی از لحاظ مختلف اهمیت فراوانی دارد و طبیعی است که لیگ فرانسه در این مورد کاملا به حمایت از پاریسی ها بپردازد.

نیمار و وکلایش می توانند این پول را از طریقی غیر از لالیگا به حساب بارسلونا واریز کنند و از طریق یوفا اجازه انتقال را دریافت دارند. هدف پی اس جی امضای قرارداد با نیمار تا پیش از بازی روز شنبه مقابل ایمنس در هفته اول لوشامپیونا است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج