اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۷۶۳۳۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دوناروما: از این استقبال گرم، شگفت زده شدم

جانلوئیجی دوناروما، گلر جوان میلان از تشویق و استقبال هواداران تیمش پس از پیروزی شب گذشته در مرحله پلی آف لیگ اروپا تشکر کرد.

ورزش سه: جانلوئیجی دوناروما، گلر جوان میلان از تشویق و استقبال هواداران تیمش پس از پیروزی شب گذشته در مرحله پلی آف لیگ اروپا تشکر کرد.

میلان موفق شد در دیدار برگشت مقابل سی اس یو کرایووا با 2 گل حریف را شکست دهد تا در مجموع با برتری 3-0 به لیگ اروپا صعود کند. پس از شایعات مبنی بر جدایی دوناروما و به مشکل خوردن او با مسئولین میلان، رفتار تندی با دوناروما از سوی میلانی ها انجام شد و انتقادات بسیاری از او صورت گرفت. با این حال در نهایت دوناروما در میلان ماندنی شد و قراردادش را تمدید کرد. پس از این اتفاقات، شب گذشته استقبال ویژه ای از گلر جوان ایتالیایی به عمل آمد و او نیز بسیار خوشحال است.
دوناروما: از این استقبال گرم، شگفت زده شدم
او گفت :" من از هواداران به خاطر حمایت ویژه شان تشکر می‌کنم. انتظار این استقبال را نداشتم ولی از استقبالی که از من شد خیلی خوشحالم و قول می‌دهم که همیشه تمام تلاشم را برای این پیراهن انجام دهم. آنها می‌دانند که من هوادار میلان هستم. برای من انگار اتفاقی نیفتاده است. من همیشه می‌خواستم بهترین عملکرد را داشته باشم و حالا سعی می‌کنم به هم تیمی هایم کمک کنم. ما خیلی سخت تلاش کردیم که دو کلین شیت کسب کنیم و این کلین شیت به پای همه هم تیمی هایم است. از آنها ممنونم."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج