اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۷۶۳۵۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ادعای موندودپورتیوو

خبرهای خوب از جانب یوونتوس برای بارسلونا

یکی از گزینه های جانشینی نیمار در بارسلونا، پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس است.

ورزش سه: نیمار شب گذشته رسما از بارسا جدا و به پی اس جی پیوست.

البته چند روزی است که مسئولان بارسا با علم به جدایی قطعی نیمار، در صدد یافتن بهترین جایگزین برای وی هستند. با 222 میلیون یورو حاصل از فروش این فوق ستاره برزیلی، بارسلونا قصد جذب دو بازیکن را دارد. یکی در خط هافبک و دیگری در خط حمله. برای این منظور اولویت اصلی کادر مدیریتی بارسا کوتینیو و عثمان دمبله هستند.

لیورپول برای فروش کوتینیو و دورتموند برای فروش دمبله، مبلغی در حدود ۱۰۰ میلیون یورو در نظر گرفته اند و حتی ممکن است در مذاکرات مستقیم، ارقامی سنگین تری نیز طلب کنند.
خبرهای خوب از جانب یوونتوس برای بارسلونا

گزینه دیگر بارسا برای خط حمله کسی نیست جز پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس. خبر خوب برای بارسا اینکه باشگاه ایتالیایی حاضر است در پروسه انتقال دیبالا، یک بازیکن از بارسا را به خدمت بگیرد و به این ترتیب آبی اناری ها رقم کمتری هزینه خواهند کرد.
به ادعای موندودپورتیوو، یوونتوس بسیار مشتاق است تا آندره گومس، بازیکن پرتغالی بارسا را جذب کند ولی کادر فنی بلوگرانا با این امر مخالفت کرده است. یووه همچنین بی میل نیست تا رافینیا را به خدمت بگیرد. به نظر می رسد که جدایی رافینیا با توجه به اینکه خود او نیز تمایل به حضور در تیمی دیگر را دارد، محتمل تر خواهد بود.

یوونتوس به تازگی برناردسکی را از فیورنتینا جذب کرده است. این بازیکن سبک بازی شبیه به دیبالا را دارد و به همین دلیل بانوی پیر در صورت جدایی دیبالا، ضربه چندانی در خط حمله خود نخواهد دید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Mohammad

      وای وای ینی میشه دیبالا بیاد!؟ ای جاااااااان چی میشه اگه بشه پوزه بعضیا خوب به خاک مالیده میشه فقط خدا کنه امسال که از نقل و انتقالات فقط ضرر دیدیم ایشالله دیبالا همه رو جبران کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج