adexo3
۵۷۶۴۹۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تارتار: اگر نمی‌بردیم، داور را نمی‌بخشیدم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم می‌گوید تیمش با زدن ۳ گل در نیمه اول توانسته پیروزی خود را مقابل پیکان مسجل کند.

وبسایت نود: مهدی تارتار، سرمربی پارس جنوبی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش برابر پیکان حضور یافت و اظهار کرد: ما نیمه اول کار پیکان را تمام کردیم، بازی را خیلی خوب شروع کردیم. در نیمه دوم قصد داشتیم پیکان را کنترل کنیم. پیکان در اواخر بازی رو به بازی هجومی آورد و توانست یک گل دیگر را جبران کند و نتیجه را به ۳ بر ۲ تبدیل کند.

او افزود: اگر این بازی مساوی می‌شد و یا شکست می‌خوردیم من هیچوقت این داور را نمی‌بخشیدم. من این داور را در حد و اندازه لیگ برتر ندیدم. در کنفرانس خبری قبل از بازی هم عرض کردم که همه کشور باید به این شهر و تیم و مردم بافرهنگ آن احترام بگذارند. مردم هیچ اهانتی نمی‌کنند و با اینکه داور بسیار سوت اشتباه می‌زند اما هواداران ما هیچگونه توهینی نمی‌کنند. ما فکر نمی‌کردیم در لیگ برتر بازی تا این حد مستقیم شود.

تارتار ادامه داد: ما برای ضد حملات برنامه داشتیم و می توانستیم در نیمه دوم گلزنی کنیم. تیم ما با اقتدار این برد را بدست آورد، بازی که بازیکنان ما در نیمه اول انجام دادند شاید سطح آن از لیگ برتر هم بالاتر بود و این در حایلی است که آن‌ها تجربه لیگ برتر را ندارند.

سرمربی پارس جنوبی اضافه کرد: بازی مستقیم پیکان را در لیگ دسته اول شاهد بودیم. ما دوب ازی گذشته تیم سپاهان را با همکاران آنالیز خواهیم کرد زیرا مقابل سپاهان بازی سختی پیش رو خواهیم داشت. میانگین سنی خط دفاع ما درحدود ۲۳ سال است و مدافعان ما کاملا جوان هستند. خط حمله‌مان خوب عمل کرده و در دو بازی گذشته توانسته است ۷ گل وارد دروازه ی حریفان کند. ما تیم یکدست و جوانی داریم و هنوز هم برای بقا تلاش میکنیم، ما نباید مغرور شویم. جدول مسابقات از هفته ششم کامل خواهد شد.

تارتار در پایان گفت: از هواداران تشکر میکنم که باحضور خود به ما روحیه ای مضاعف دادند و انتظار دارم هربازی بیشتر از بازی قبل استقبال کنند. انتظارات از تیم ما باید به واقع باشد زیرا ما تیم کم تجربه ای هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج