۵۷۷۲۰۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

انتظاری: منشا و طارمی بی نظم بازی می‌کنند

سهراب انتظاری درباره بازی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی می‌گوید: تراکتورسازی باخت اما چیزی از ارزش‌های این تیم کم نشد. ب

ایران ورزشی: سهراب انتظاری درباره بازی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی می‌گوید: «تراکتورسازی باخت اما چیزی از ارزش‌های این تیم کم نشد. به نظرم آنها خیلی خوب بودند. البته ظاهرا بازیکنان هنوز با تفکرات یحیی هماهنگ نیستند. به نظرم بازی سرعت بالایی داشت و پرسپولیس هم خوب کار کرد. باید به باشگاه پرسپولیس هم تبریک بگویم که از جوانی مثل صادق محرمی استفاده می‌کند. به نظرم او بهترین بازیکن میدان بود.
قبلا هم گفته بودم او می‌تواند مهدوی‌کیای دوم باشد و امیدوارم همین روند را ادامه دهد.» انتظاری درباره اشتباه خلیل‌زاده مدافع همشهری‌اش می‌گوید: «بالاخره در فوتبال از این اتفاقات بخصوص برای مدافعان می‌افتد. نباید شجاع را به خاطر این اشتباه مجازات کنیم. البته او تحت فشار نبود که توپ را لو بدهد اما از بد حادثه و شانس بدش همان توپ گل شد و حاتمی هم از این موقعیت خیلی خوب استفاده کرد.» مهاجم سابق پرسپولیس درباره زوج خط حمله پرسپولیس می‌گوید: «منشا و طارمی خیلی بی نظم بازی کردند و انگار با هم پدرکشتگی داشتند یا قهر بودند. به نظرم طارمی با شروع‌هایی که می‌زد نشان داد بدن آماده‌ای دارد اما به غیر از یک صحنه با منشا همکاری نداشت و خبری از کارهای ترکیبی بین این دو بازیکن نبود. البته با توجه به بازی اول نمی‌شود خرده گرفت و امیدوارم پای مهدی هم به گل باز شود تا شرایط او بهتر باشد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارتش سرخ

      اینکه چیزی از ارزش تراکتورکم نشد درست گفته چون تراکتور امتیاز نداره ارزشش هم صفره یعنی ارزشی نداشت که چیزی ازش کم بشه اما درموردطارمی ومنشا که با حرفتون مخالفم شما یا بازی روندید یا با وچشم بسته دیدید پس پیشنهاد میکنم یکبار دیگه بازی رو ببینید ،ببین چندباربهم پاس دادن یا توپ رو برای هم کاشتن پس خواهشا جو درست نکن وبقول معروف برخرمگس معرکه لعنت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج