اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۷۷۴۳۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

درویش: بازی به بازی بهتر می‌شویم

مدیرعامل تیم فوتبال سایپا گفت: برای رسیدن به انسجام به زمان نیاز است، اما توانایی فنی بالای دایی باعث شده با وجود زمان کم نتایج خوبی کسب کنیم.

خبرگزاری تسنیم: رضا درویش ابتدا ضمن ابراز خوشحالی از نتایج خوب تیم شطرنج سایپا در مسابقات جام‌ باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: تیم شطرنج ما با وجود اینکه هنوز مسابقات جام باشگاه‌های آسیا به اتمام نرسیده، اما مقتدرانه عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کرده است. تیم ما در این مسابقات با اقتدار از سد تیم‌های استرالیا و چین گذشت و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

وی با ابراز خرسندی از پیروزی تیم فوتبال سایپا مقابل صنعت نفت آبادان گفت: بازی مقابل صنعت نفت دیدار خوبی بود و بازیکنان ما نیز موفق به ارائه عملکرد خوبی شدند و به پیروزی رسیدند. در این دیدار موقعیت‌های زیادی داشتیم که اگر موفق به استفاده از آنها شده بودیم با نتیجه بهتری به پیروزی دست پیدا می‌کردیم، اما در مجموع از عملکرد بازیکنان و نتیجه دیدار راضی هستم. مطمئنم در ادامه لیگ بازی به بازی بهتر و هماهنگ‌تر می‌شویم و نتایج بهتری را نیز کسب می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا در واکنش به اعتراض سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت به عملکرد داور مسابقه این تیم مقابل سایپا عنوان کرد: بعد از مسابقه در یکی از برنامه‌های تلویزیونی کارشناس داوری نظری کاملاً مخالف با سرمربی صنعت نفت داشت. در کنار این موضوع علی دایی نیز به عملکرد داور ایراداتی داشت. معتقدم حتی خطایی که منجر به گل صنعت نفت شد، اشتباه بود و بازیکن این تیم روی ترابی خطا کرد. ترابی نیز بعد از پایان بازی اعتقاد داشت داور چندین خطا روی او را اعلام نکرده است، اما به‌هر حال این مسائل نیز جزئی از داوری است.

درویش با ابراز رضایت از کسب چهار امتیاز در دو مسابقه ابتدایی این تیم خاطر نشان کرد: تیم ما واقعاً جوان است و در ترکیب اصلی خود نیز حدود هفت هشت تغییر نسبت به فصل گذشته داشته است و با توجه به این تفاسیر از نتایج و عملکرد تیم کاملاً راضی هستم. برای هماهنگی بیشتر بازیکنان همچنان زمان لازم است و با وجودی که تمرینات خوبی داشتیم، اما انسجام تیمی در مسابقات رسمی به دست می‌آید. برای رسیدن به انسجام نیز به زمان نیاز است، اما توانایی فنی بالای دایی باعث شده با وجود زمان کم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در پایان در خصوص دیدار هفته سوم سایپا مقابل استقلال خوزستان گفت: ما در هفته سوم باید با گرمای هوا و استقلال خوزستان بجنگیم و قطعاً گرما کار ما را سخت خواهد کرد، اما بازیکنان محکم و مصمم به دنبال پیروزی هستند. امیدوارم با ارائه یک بازی خوب به نتیجه خوبی نیز دست پیدا کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج