adexo3
۵۷۷۵۱۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رونی: فقط مسی و رونالدو می توانند رکورد من را بشکنند

ستاره سابق منچستریونایتد بر این باور است که فقط کریستیانو رونالدو و لیونل مسی قادر به شکستن رکورد گلزنی او در یونایتد هستند.

ایسنا: به نقل از دیلی استار، وین رونی در سال آخر حضور خود در منچستریونایتد موفق شد رکورد گلزنی سر بابی چارلتون را بشکند و به برترین گلزن تاریخ این باشگاه تبدیل شود. او تابستان به تیم سابق خود یعنی اورتون پیوست.

وین رونی ۲۵۳ گل برای منچستر یونایتد به ثمر رسانده و با ۴ گل بیشتر از سر بابی چارلتون برترین گلزن تاریخ منچستریونایتد است.

وین رونی درباره شکسته شدن رکوردش در آینده گفت: من ۱۳ سال در یونایتد بودم تا توانستم به این مهم دست یابم. بازیکنان امروزه تمایل زیادی به ماندن در یک تیم برای زمان طولانی ندارند و به همین خاطر من فکر می‌کنم تنها راهی که بشود رکورد من در یونایتد شکسته شود این است که بازیکنانی چون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در تیم باشند.

او ادامه داد: خیلی خوشحالم که با خاطره خوب یونایتد را ترک کردم. به این موضوع افتخار می‌کنم که در دوران حضورم در یونایتد توانستم به افتخارات زیادی دست یابم و در نهایت در بهترین زمان ممکن یونایتد را ترک کردم و الان به این ۱۳ سال افتخار می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج