اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۷۷۵۷۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

استیلی: اعضای هیات مدیره پرسپولیس را نمی شناسم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه اعضای جدید هیات مدیره این باشگاه را نمی شناسد گفت: امیدوارم اعضای جدید به فکر ساخت استادیوم اختصاصی باشند!

خبرگزاری مهر: حمید استیلی در خصوص ترکیب اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس که صبح امروز اعلام شد گفت: ۳ نفر از این ۵ نفر را می شناسم و از ترکیب قبلی هیات مدیره انتخاب شده اند. تنها چهره فوتبالی این جمع آقای کاشانی است که سالها در پرسپولیس بازی کرده و پیشکسوت باشگاه و تیم ملی بوده اند.

بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس افزود: علی اکبر طاهری هم در این دو سه سال اخیر کارنامه بسیار خوبی داشته و باشگاه نتایج خوبی با او گرفته است. همچنین گرشاسبی هم مدیر کل تربیت بدنی استان خوزستان و تهران بوده و سابقه مدیریتی خوبی در کارنامه دارد.

حمید استیلی در ادامه با تاکید به اینکه این ترکیب هیات مدیره نیاز به چهره های اقتصادی داشت ادامه داد: در حال حاضر باشگاه با منابع مالی که دارد فقط امور روزمره را پیش می برد ولی زیرساخت های باشگاه با پشتوانه قوی مردمی که دارد باید با تزریق منابع مالی خوب توسط چهره های اقتصادی تقویت شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: روغنی و حاجی بیگی را نمی شناسم اما امیدوارم با کار اقتصادی قوی به فکر استادیوم اختصاصی برای باشگاه و زمین تمرینی مناسب و کار بر روی تیم های پایه پرسپولیس باشند تا ساختار و زیربنای مناسب برای این باشگاه حرفه ای و پرطرفدار ایجاد شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج