۵۷۷۵۷۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

بيرانوند: ۳ امتياز از دهان شير بيرون كشيديم

عليرضا بيرانوند پس از كلين‌شيت در هفته اول در هفته دوم برابر تراكتورسازي يك گل خورد اما بارها و بارها ناجي تيمش شد. به جرأت مي‌توان گفت كه اگر بيرانوند درون دروازه پرسپوليس نبود، تيم برانكو نمي‌توانست با ۳ امتياز تبريز را ترك كند.

خبرورزشی: عليرضا بيرانوند پس از كلين‌شيت در هفته اول در هفته دوم برابر تراكتورسازي يك گل خورد اما بارها و بارها ناجي تيمش شد. به جرأت مي‌توان گفت كه اگر بيرانوند درون دروازه پرسپوليس نبود، تيم برانكو نمي‌توانست با ۳ امتياز تبريز را ترك كند. او يكي از عوامل اصلي پيروزي پرسپوليس مقابل تراكتورسازي لقب گرفت و به همين بهانه سراغش رفتيم.

* مي‌توانستي دومين كلين‌شيت خودت را هم تجربه كني ولي روي يك اشتباه شجاع خليل‌زاده گل خوردي و...

اول بايد از شما خواهش كنم كه اين موضوع را بزرگ نكنيد. به هر حال هر بازيكني يك روز خوب يا روزي بد دارد و خود من هم بارها اين مسئله را تجربه كرده‌ام. شجاع خليل‌زاده بازيكن امتحان پس داده‌اي است كه در اين دو هفته تمام تلاش خود را براي موفقيت تيم به خرج داده. ضمن آنكه وقتي تيمي گل مي‌خورد يا حتي گل مي‌زند همه سهيم هستند و نبايد فقط از يك نفر اسم برد.

* و دوم؟!

دوم اينكه برد مقابل تراكتورسازي براي من به اندازه سه تا كلين‌شيت ارزش داشت. سه امتياز را ما از دهان شير بيرون كشيديم و مطمئن باشيد همه تيم‌ها در تبريز و مقابل تراكتورسازي به مشكل مي‌خورند.

* البته خودت هم خوش درخشيدي و چند موقعيت صددرصد گل را از حريف گرفتي. به نظر مي‌رسد عليرضا بيرانوند دوباره به اوج آمادگي برگشته و از اعتماد به نفس لازم برخوردار شده باشد.

خدا را صد هزار مرتبه شكر. از همبازيان، كادرفني و به ويژه هواداران پرسپوليس تشكر مي‌كنم كه از من حمايت مي‌كنند. يكي از راه‌هاي قدرداني من از ‌آنها بازي كردن به بهترين شكل ممكن است.

* در سال منتهي به جام‌جهاني انگيزه بيشتري هم داري. درست مي‌گوييم؟

صددرصد، آماده كار و تلاش فراوان هستم. به قول شما در سال منتهي به جام جهاني نمي‌توان نشست و استراحت كرد. مي‌خواهم فصلي خوب و رؤيايي را سپري كنم تا با شايستگي و در اوج مسافر روسيه شوم.

* فصل گذشته هم رؤيايي سپري كردي...

مصدوم هم شدم ولي برگشتم. البته عوامل زيادي در موفقيت يك بازيكن تأثير دارد. از كادر فني تيم ملي و پرسپوليس و همبازيانم در اين دو تيم سپاسگزارم. اتفاقات خوبي در تيم ملي و پرسپوليس برايم افتاد اما اين دليلي نمي‌شود به آن دلخوش باشم.

* علي پروين مي‌گفت بيرانوند بايد قدر موقعيت فعلي را بداند و دوبله تمرين كند. خودت هم اين حرف را قبول داري؟

روي حرف آقاي پروين كه نمي‌توان حرف زد. بنويسيد چشم علي‌آقا دوبله تمرين مي‌كنم چون مي‌دانم بايد بيشتر از قبل تلاش كنم و هميشه روي فرم باشم.

* عليرضا بيرانوند رمز موفقيت خود را در چه چيزي مي‌داند؟

من خيلي زحمت كشيدم. از زير صفر شروع كردم و به اينجا رسيدم. به خدا و كاري كه انجام مي‌دهم ايمان دارم. به خانواده‌ام تكيه مي‌كنم و تلاش دارم با تمرين كردن و دوري از حاشيه تا جايي كه ممكن است پيشرفت كنم.

* كارلوس كي‌روش چقدر در اين پيشرفت و اعتماد به نفس نقش داشته است؟

مديون آقاي كي‌روش هستم و از او بسيار سپاسگزارم. كار بسيار سختي است كه بخواهم قدرداني‌ام از ايشان را با يك مصاحبه نشان بدهم. سرمربي تيم ملي به من اعتماد كرد و فرصتي در اختيارم قرارداد كه به اين جايگاه برسم و اميدوارم بتوانم روزي اين محبت را جبران كنم.

* و برانكو چطور؟

آقاي برانكو هم يك مربي حرفه‌اي و در عين حال آرام است كه همواره به من روحيه مي‌دهد. ايشان از شاگردان خود حمايت مي‌كند و با حرف‌هايش به ما انرژي مي‌دهد. از آقاي برانكو هم تشكر مي‌كنم.

* پرسپوليس در حال حاضر با تفاضل گل پس از پارس‌جنوبي‌جم در رده دوم جدول رده‌بندي قرار دارد. فكر مي‌كني بتوانيد قهرماني را تكرار كنيد؟

شك نكنيد! با اين پرسپوليس به بيشتر از يك جام مي‌توان فكر كرد.

* منظورت جام حذفي و سوپرجام است؟

ليگ قهرمانان آسيا را از قلم انداختيد!

* الاهلي عربستان ميليون‌ها يورو هزينه كرده است؟

قبول دارم. متأسفانه ما با مشكلاتي روبه‌رو هستيم كه الاهلي اصلاً به آن فكر نمي‌كند. در حال حاضر پرسپوليس تنها نماينده ايران است و انتظار مي‌رود بيشتر حمايت شود. ما پتانسيل قهرماني در آسيا را داريم به شرط آنكه به اندازه كافي حمايت شويم.

* راستي استقلال تهران در ۲ بازي نبرده و حتي گل هم نزده است. نظري نداري؟

تمركز ما روي بازي‌هاي پرسپوليس است و كاري به استقلال نداريم!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عباس

      اونم تو بابا سیبیلو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج