اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۷۷۶۴۹
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

پرتاب‌های اوتِ امیری، سلاح پنهان پرفسور

پرسپولیس در دو فصل اخیر متکی بر اصول سرمربی با دانش خود برانکو ایوانکوویچ توانسته به قدرت اول فوتبال ایران تبدیل شود اما در این راه از یک ابزار که در فوتبال ایران به ابزار سنتی معروف است غافل نبوده است.

وبسایت نود: پرسپولیس در دو فصل اخیر متکی بر اصول سرمربی با دانش خود برانکو ایوانکوویچ توانسته به قدرت اول فوتبال ایران تبدیل شود اما در این راه از یک ابزار که در فوتبال ایران به ابزار سنتی معروف است غافل نبوده است.

۸ درصد گلهای این دو فصل پرسپولیس روی پرتاب اوت بوده است و هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس در این مدت نتوانسته از طریق پرتاب اوت به گل برسد.نکته جالب این است که تمام این گلها با پرتاب اوت وحید امیری شکل گرفته و اکثرا این گلها گره بازی را برای پرسپولیس باز کرده است.

اولین بار در هفته اول لیگ گذشته ، در شرایطی که بازی پرسپولیس-سایپا تا دقیقه ۶۷ با تساوی بدون گل پیش می رفت وحید امیری در اولین بازی خود با پیراهن پرسپولیس با پرتاب اوت تند و تیز خود توانست موقعیت خوبی برای کمال کامیابی نیا فراهم کند تا نهایتا تک گل پیروزی بخش پرسپولیس شکل گیرد

دومین بار در هفته هفدهم لیگ شانزدهم در بازی پرسپولیس فولاد بود که در همان دقیقه ۲ عبدالله کرمی روی پرتاب اوت وحید امیری به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا موجبات شکست سنگین ۳-۰ فولاد برابر پرسپولیس فراهم شود.

سومین گل پرسپولیس روی پرتاب اوت امیری، تنها گل بی اثر این تیم بود.در دربی برگشت سید جلال حسینی با پرتاب اوت وحید امیری به گل رسید تا نهایتا پرسپولیس با اختلاف گل کمتری بازنده دربی باشد.

روند پرتاب های اوت گره گشای امیری به این فصل نیز کشیده شد و در بازی این هفته پرسپولیس-تراکتورسازی در شرایطی که بازی با تساوی ۱-۱ دنبال می شد پرسپولیس با پرتاب امیری و ضربه تمام کننده کامیابی نیا به پیروزی رسید.حال باید دید در ادامه فصل آیا باز هم پرفسور برای موفقیت به این اسلحه پنهان خود متوسل خواهد شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ebi

      فقط مونده بنویسید گرمی و سردی هوا تاکتیک برانکو است. آخه برانکو چه کار کرده مگه؟ پارسال با هزار بدبختی و مکافات عابدینی پرسپولیس را قهرمان کرد ، شجاع شش امتیاز بهتون داد، منشا هم که دروازه خالی پرسپولیس را باز نکرد، نفت تهران، پدیده و بیشتر تیمها با سفارش عابدینی به پرسپولیس باختند، برانکو که حتی یه تعویض خوب هم انجام نداد، امسال هم همینجا بهتون قول شرف میدم از پنجم بالاتر نمیاید، طارمی هم بیشتر از هشت گل نمیزنه، چون دیگه عابدینی نیست

      پاسخ ها

      • امید

        منم تو خونمون پرواز میکنم

      • MGZ

        ببینیم کی ازپنجم بالاترنمیاد.همه اینکارها رو عابدینی کرده اره پرسپولیس بیشترین موقعیت گل تو هر بازی داره عابدینی کرده تاکتیک استقلال ده ساله سانتره اونم عابدینی کرده مارفتیم یک چهارم اسیاشما شیش تا خوردید عابرومونو بردیدم عابدینی کرده.
        انسان یکم عقل داشته باشه بتونه ازش استفاده کنه یه ذره فکر بکنه به خدا خیلی خوبه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج