۵۷۷۷۶۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

درخشان: بازی با پرسپولیس همیشه برایم سخت است

بازی نفت تهران مقابل پرسپولیس این بار هم حساسیت‌های زیادی دارد.

ایران ورزشی: بازی نفت تهران مقابل پرسپولیس این بار هم حساسیت‌های زیادی دارد. این بازی از زمانی که یحیی گل‌محمدی، علیرضا منصوریان و علی دایی سرمربی نفت تهران بودند خیلی حساس شده بود که حالا با حمید درخشان هم حساسیت‌های آن پابرجاست، چراکه یک سرمربی پرسپولیس باید تیمش را با تمام قدرت مقابل قرمزهای پایتخت به میدان بفرستد تا امتیاز کسب کند. حمید درخشان سرمربی نفت تهران که ظاهرا به دنبال جبران شکست سوپرجام است، اگرچه بازی مقابل تیم سابقش را سخت می‌داند اما امید زیادی به امتیاز گرفتن نفت دارد. درخشان درباره شرایط تیمش، بازی با پرسپولیس و... صحبت می‌کند.

وضعیت نفت تهران این روزها چطور است؟

خدا را شکر تیم خیلی خوب است و شرایط خوبی را پیش می‌بریم. البته یکسری مشکلات وجود دارد که اگر برطرف شود، با آرامش بیشتر و خیال راحت‌تری می‌توانیم کار کنیم.

مشکلات مالی؟

طبیعتا مهم‌ترین و حساس‌ترین مشکلی که برای هر تیمی وجود دارد مشکل مالی است که این روزها برای نفت هم معضل بزرگی شده. اگر این مشکل حل شود بدون شک با آرامش بیشتر و فکر آزاد روی مسائل فنی بیشتر تمرکز خواهیم کرد و نتایج بهتری به دست خواهیم آورد.

برخلاف تصور در ۲ هفته ابتدایی لیگ خیلی خوب کار کردید و ۴ امتیاز ارزشمند به دست آوردید...

خب ما قبل از هر چیز تلاش می‌کردیم امتیاز از دست ندهیم که خدا کمک کرد و با تلاش خوب بچه‌ها موفق شدیم امتیازات ارزشمندی هم کسب کنیم. بازی خیلی خوب بچه‌ها، نوید روزهای خوب و آینده درخشان را می‌دهد. همه بچه‌ها واقعا خیلی خوب حرف گوش می‌دهند و تاکتیک‌ها را اجرا می‌کنند. برای رو به جلو رفتن این مساله خیلی ارزشمند است.

خیلی از مربیان معتقدند نفت تهران به خاطر اینکه بدنسازی نداشته و بازیکنانش زیر فشار تمرینات سنگین نبودند، روان‌تر بازی می‌کنند، در حالی که اکثر تیم‌های دیگر به دلیل بدنسازی و اینکه بدن بازیکنان هنوز سنگین است، مشکل دارند و نتوانستند در هفته‌های ابتدایی خوب نتیجه بگیرند. این مساله را تا چه حد قبول دارید؟

من این صحبت‌ها را تایید می‌کنم و به نظرم بقیه مربیان درست می‌گویند. البته بقیه تیم‌ها ممکن است تا هفته پنجم، ششم مشکل داشته باشند اما بعد از آن از زیر فشار خارج می‌شوند و می‌توانند بهتر کار کنند. درست است که ما از این بابت فشار نداشتیم اما یک مساله وجود دارد که کار ما را سخت می‌کند. مثلا اینکه ما از دقیقه 50، 60 به بعد مشکل داریم و بازیکنان به لحاظ بدنی کم می‌آورند. پس از این منظر هم باید به مساله نگاه کرد.

اما تا الان تیم‌تان در دقایق پایانی هم خوب کار کرده و کم نیاورده...

خدا را شکر طوری تمرین و برنامه‌ریزی کردیم که یک مقدار در دقایق پایانی هم بتوانیم خوب کار کنیم و دوام بیاوریم.

این در حالی است که بازیکنان زیادی برای تعویض ندارید و با یک مشکل بزرگ دیگر هم مواجه هستید...

این مساله بدترین و بزرگترین معضل تیم‌مان است. هر دفعه هم ما از 2، 3 بازیکن‌مان نمی‌توانیم استفاده کنیم. یا ثبت نشده‌ا‌ند یا مشکل خروجی دارند. این مساله کار را برای ما واقعا سخت‌تر کرده.

برای بازی با فولاد خوزستان هم کارت بازی بازیکنان برای یک بازی صادر شده بود یا اینکه این بار تا پایان فصل است؟

خدا را شکر این بار کارت بازی‌ها برای کل لیگ صادر شده اما به خاطر اینکه هنوز تشکیلات شکل نگرفته و سازماندهی نشده، سرپرست برای پیگیری کارها نرفته و نمی‌دانیم برای بازی بعد کدام بازیکنان را در اختیار نداریم.

مشکل احمد آل‌نعمه حل شد؟

خوب شد که گفتید. این مساله را باید پیگیری کنم تا مشکل او برای بازی با پرسپولیس حل شود.

تیم‌تان در سوپرجام در شرایط سختی مقابل پرسپولیس قرار گرفت و شکست خورد، زمانی که تازه سرمربی تیم شدید و مجبور بودید از بازیکنان جوان استفاده کنید. حالا بعد از ۲، ۳ هفته، این بار بازی با قرمزهای پایتخت را چطور می‌بینید؟

می‌دانید پرسپولیس تیم کاملی است که 7، 8 بازیکن ملی‌پوش دارد. این تیم اردوی خوبی هم داشت و استخوان‌بندی‌اش را حفظ کرد. پرسپولیس نماینده ایران در آسیاست و از لحاظ خیلی فاکتورها از تیم ما جلو است. به خاطر همین در مقابل تیم بزرگی مثل پرسپولیس کار سختی داریم اما می‌خواهیم بازی خوبی انجام دهیم چون ما هم جزو تیم‌های خوب لیگ هستیم که توانایی امتیاز گرفتن از هر تیمی را داریم.

یعنی امید دارید که از پرسپولیس امتیاز بگیرید؟

تلاش می‌کنیم و امیدوار هم هستیم. مطمئن باشید بازی خوبی در مقابل پرسپولیس انجام می‌دهیم.

با توجه به اینکه شما سال‌های زیادی به‌ عنوان بازیکن و مربی در پرسپولیس حضور داشتید، قرار گرفتن مقابل تیم محبوب‌تان سخت نیست؟

چرا، قرار گرفتن مقابل تیم محبوبم پرسپولیس واقعا سخت است؛ اینکه باید از تیمی که به آن علاقه دارم امتیاز بگیرم و تیمم را با تمام توان جلوی آن به زمین بفرستم اما به هر حال فوتبال حرفه‌ای است و باید با این مساله کنار آمد.

بازی با پرسپولیس را چندچند پیش‌بینی می‌کنید؟

فوتبال را نمی‌شود پیش‌بینی کرد اما امیدوارم بازی خیلی خوبی باشد.

حتما برای گل زدن به پرسپولیس روی عیسی آل‌کثیر هم حساب ویژه‌ای کرده‌اید...

عیسی خیلی خوب دارد کار می‌کند و در قالب تاکتیکی ما جا افتاده که خوشحالم پیشرفت او را می‌بینم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mrobaei

      آقای درخشان، بس کنید.
      بازی با کلمات فایده نداره.
      همه پرسپولیسی ها از ذات شما و پول های رد و بدل شده زیرمیزی با خبر هستند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج