اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۷۷۹۰۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

میرابلی: برنامه‌ای برای خرید ابراهیموویچ نداشتیم

مدیر ورزشی باشگاه میلان اعتراف کرد که خرید مدافع میانی پیشین یوونتوس در دستور کار روسونری برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی قرار نداشته است.

خبرگزاری تسنیم: ماسیمیلیانو میرابلی با اعلام جزئیات عقد قرارداد با لئوناردو بونوچی به میلان، اذعان داشت که این بازیکن ایتالیایی در فهرست خرید اولیه روسونری برای بازار نقل و انتقالات تابستان امسال قرار نداشته است.

رفتن بونوچی از یوونتوس برای پیوستن به یکی از رقبای مستقیم بانوی پیر در کورس قهرمانی فصل آینده سری A، یکی از غافلگیر کننده‌ترین اتفاقات تابستان امسال بود که خیلی‌ها آن را بیشتر به تمایل شخصی خود بازیکن نسبت دادند تا تلاش‌های میلان برای متقاعد کردن بانوی پیر برای فروش بهترین مدافعش و اکنون مدیر ورزشی روسونری این موضوع را تأیید کرد.

میرابلی درباره پروسه عقد قرارداد ۴۲ میلیون پوندی میان میلان و بونوچی در گفت و گو با شبکه رای اسپورت ایتالیا، اظهار داشت: خرید بونوچی در دستور کار ما نبود اما به محض اینکه فرصت خریدنش فراهم شد باید آن را مغتنم می‌شمردیم. من با آلساندرو لوچی، (مدیر برنامه‌های بونوچی) درباره سایر بازیکنان او صحبت می‌کردم و او مدام داشت درباره اینکه احتمال دارد بونوچی را هم جابجا کند شوخی می‌کرد. این موضوع برای من آنقدر غیرقابل باور بود که من در چند روز اول حتی با مارکو فاسونه (مدیر اجرایی میلان) تماس هم نگرفتم. بعد من متوجه شدم که بونوچی واقعاً می‌خواهد به میلان بیاید و ما هم فوراً مذاکرات‌مان را با یوونتوس آغاز کردیم.

میلان تابستان امسال رقمی بالغ بر ۲۱۰ میلیون یورو صرف خرید بازیکنان جدید کرده است اما هنوز هم به دنبال جذب یک مهاجم نوک جدید است.

میرابلی در این خصوص هم تأکید کرد: لوکاس بیلیا بازیکنی همان بازیکنی است که ما برای تقویت خط میانی‌مان می‌خواستیم و به تیم ما کاریزما می‌دهد. با این حال می‌دانیم که هنوز برای خط حمله تیم‌مان باید کارهایی انجام دهیم. بعد از ۱۵ آگوست، تصمیمی در این خصوص اتخاذ خواهیم کرد.

مدیر ورزشی باشگاه میلان درباره شایعه احتمال بازگشت زلاتان ابراهیموویچ به میلان و نیز دست به کار شدن روسونری برای خرید پیره امریک اوبامیانگ هم تأکید کرد: باید ببنیم در بازار چه خبر است. هیچ کسی از آینده خبر ندارد. شاید برخی از بازیکنان قدیمی برگردند اما من قصد ندارم به ابراهیموویچ اشاره کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج