adexo3
۵۷۸۹۱۳
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

برانکو: بيكار نيستم وقتم را صرف حرف‌های لوكا كنم!

پس از پايان بازي تداركاتي پرسپوليس و اروند خرمشهر فيلمي منتشر شد از گپ‌و‌گفت دوستانه سرمربيان دو تيم كه در نوع خود جالب بود.

خبر ورزشی: پس از پايان بازي تداركاتي پرسپوليس و اروند خرمشهر فيلمي منتشر شد از گپ‌و‌گفت دوستانه سرمربيان دو تيم كه در نوع خود جالب بود.

در اين فيلم سيدمحمد علوي سرمربي كنوني اروند خرمشهر و شاگرد سابق برانكو در تيم ملي ايران به كمك اصغر نيك‌سيرت مترجمش از استاد قديمي‌اش تشكر كرد و با صداقت گفت: «در زندگي هر چه دارم مديون آقاي برانكو هستم و...» به همين بهانه با برانكو همكلام شديم كه حرف‌هاي جالبي زد.

*فيلم گفت‌و‌گوي شما با سيدمحمد علوي شاگرد سابق‌تان پس از بازي دوستانه با اروند خرمشهر را ديديم. خيلي از شما تعريف كرد. صحبتي نداريد؟

به هر حال شغل ما معلمي است. وقتي مي‌‌بينيم يك شاگرد پيشرفت مي‌كند خوشحال مي‌شويم. محمد علوي هم فوتباليست با استعدادي بود كه با شايستگي به پيراهن تيم ملي رسيد و بعد از بازي دوستانه هم از من تشكر كرد و اين نشان مي‌دهد آدم قدرشناس و بزرگي است.

*هر چند با نتيجه ۲ بر يك پيروز شديد اما موقعيت‌هاي زيادي هم هدر داديد؟

در بازي دوستانه نتيجه‌ اهميتي ندارد. ما نفرات و تاكتيك‌هاي خود را تست مي‌زديم ضمن آن كه صبح روز يك‌شنبه هم تمرين كرده بوديم و كمي بدن‌ها سنگين بود. با اين حال بازي خوبي بود و اميدوارم محمد علوي در مربيگري هم موفق باشد.

*مهدي طارمي هم يك گل زيبا زد. توضيحي مي‌دهيد؟

مهدي در تمرينات پيش فصل دير به ما اضافه شد و زمان مي‌برد كه به آن آمادگي سابق برگردد. با اين حال برخي بازيكنان فوتبال در خون‌شان است و طارمي هم اين چنين است. نمايش واقعي او و ساير بازيكنان را جلوي الاهلي عربستان بايد ببينيم.

*فرشاد احمدزاده، حسين ماهيني و محسن ربيع‌خواه به دليل مصدوميت به بازي با نفت تهران مي‌رسند؟

تا جايي كه من مي‌دانم مشكل براي همراهي ما ندارند. بايد روز بازي با نفت تهران شرايط را سنجيد.

*ولي سيدجلال حسيني هنوز با احتياط تمرين مي‌كند و حتي در بازي دوستانه مقابل اروند خرمشهر هافبك دفاعي بازي كرد و خيلي به خودش فشار نياورد. چرا؟

سيدجلال ليدر تيم من است. كاپيتان پرسپوليس كه سلامتي او براي من از همه چيز مهمتر است. او كماكان يك مقدار درد دارد و سعي مي‌كنيم با حسيني مدارا كنيم. به همين دليل خودم خواستم هافبك دفاعي باشد و خيلي به خودش فشار نياورد.

*به نظر مي‌رسد سيدجلال حسيني را براي بازي حساس يك‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا مقابل الاهلي عربستان مي‌خواهيد؟

شايد هم زودتر برسد اما بازي با الاهلي عربستان بسيار مهم است. من سيدجلال را براي آن بازي مي‌خواهم و ريسك نمي‌كنم.

*شما گفته‌ايد بايد با ۱۲ امتياز كامل از ليگ برتر ايران به مرحله يك‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا برويد؟

به اين شكل نگفتم. همه شما مي‌دانيد من اهل كري‌خواندن و اين حرف‌ها نيستم. دو بازي در ليگ هفدهم انجام داديم و 6 امتياز گرفتيم كه اين بسيار خوشحال كننده است. تلاش مي‌كنيم براي ماندن در بالاي جدول 3 امتياز هر بازي را كسب كنيم ولي غرور باعث سقوط مي‌شود. ما نبايد مغرور باشيم و خودمان را از پيش برنده بدانيم.

*حتي مقابل نفت تهران كه ۳ بر صفر در سورپرجام آنها را شكست داديد؟

بله! به شاگردانم هم گفتم گول برد 3 بر صفر را نمي‌خوريم. اين نفت تهران با سرمربيگري حميد درخشان خطرناك‌تر از سوپرجام است. درخشان شناخت خوبي از پرسپوليس دارد و بازي هم در استاديوم آزادي برگزار نمي‌شود. بايد حواس‌مان كاملاً جمع باشد و خودمان را از پيش برنده ندانيم.

*بعد از آن هم با سياه‌جامگان در تهران و استاديوم آزادي بازي داريد؟

اتفاقاً به نكته خوبي اشاره كرديد. در ليگ 16 تيمي هيچ حريفي راحت و آسان نيست. همين سياه‌جامگان در مشهد ما را برد. هر چند اغلب نفرات اصلي را نداشتيم ولي تيم گردن‌كلفتي است كه تا همين الان در ليگ برتر نتايج خوبي گرفته است. اينكه من يا بچه‌هايم ادعا كنند با 12 امتياز وارد بازي با الاهلي مي‌شويم خوب است ولي كار راحتي نيست.

*ديروز كه با سيدجلال حسيني صحبت مي‌كرديم مي‌گفت نظم و رفاقت حرف اول و آخر را در پرسپوليس مي‌زند و رمز موفقيت ‌ماست. نظري نداريد؟

حق با سيدجلال است. بازيكنان ما در عين رفاقت بسيار جدي تمرين مي‌كنند و از همكارانم در كادر فني هم تشكر مي‌كنم كه در اين راه كمك حال من هستند. نظم جايگاه مهمي در اين پرسپوليس دارد و هر تيمي رفاقت را كنار ديسيپلين داشته باشد موفق مي‌شود.

*راستي مي‌دانيد لوكا بوناچيچ هموطن شما چه گفته است؟

نه!

*سرمربي گسترش فولاد با به زبان آوردن اين جمله كه پرسپوليس مثل بارسلوناست و نتيجه‌گيري در اين تيم آن هم به دليل داشتن مهره‌هاي فراوان كار راحتي است عملاً شما را زير سؤال برده است!

(با بي‌تفاوتي) اصلاً برايم اهميت ندارد!

*اين حرف‌ لوكا بوناچيچ هم اهميت ندارد كه گفته است اگر برانكو كاربلد است برود سرمربي تيم‌هاي كوچكتر شود تا عيارش مشخص شود؟

ببخشيد من عجله دارم و بايد بروم! بيكار هم نيستم كه بخواهم وقت خودم را صرف حرف‌هاي بي‌ارزش لوكا كنم. خداحافظ!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایمانی

      برانکو ایوانکویچ سلطان دوپینگ و متخصص مواد نیروزا :-)

    • ابوذر

      قلعه نویی خوبه اره یا شیشعلی جونتون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج