اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۷۹۰۰۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مورینیو: در لیگ برتر، رئال مادریدی در کار نیست

مورینیو معتقد است که در لیگ برتر با حریفی به سر سختی رئال مادرید رو به رو نخواهد شد.

طرفداری: ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد، به دنبال شکست ۲-۱ تیمش برابر رئال مادرید در سوپر جام اروپا، از نمایش خوب تیمش قدردانی کرد.

به گزارش تارنمای یوفا، آقای خاص در نشست خبری پس از بازی خود گفت:

در باب نمایش تیمش:

از عملکرد تیم از خیلی جنبه ها، رضایت دارم. در لیگ برتر رئال مادریدی در کار نیست. هر چند که تیم های سطح بالایی با قدرت متفاوتی در آنجا حاضر هستند. خط میانی رئال مادرید، نمونه مشابهی ندارد. مودریچ، تونی کروس، ایسکو، کاسمیرو؛ هیچ کدام از این ها، نسخه مشابهی ندارند. در نیمه دوم راهی پیدا کردیم که حریف را در تنگنا قرار دهد و به نحوی بازی کردیم که آن ها دوست نداشتند. از واکنش مان خشنودم زیرا پس از 2-0 نتیجه، ما موقعیت بسیار خوبی داشتیم و پس از 2-1 شدن حساب کار، مارکوس رشفورد بود که با دروازه بان حریف تک به تک شد و در ادامه تا ثانیه آخر جنگیدیم و انجام چنین کاری، عالی است.

درباره نمانیا ماتیچ:

او واقعا خوب بازی کرد. وقتی حریف توپ را در دست داشت، کار خط میانی ما خیلی سخت بود ولی در لحظه های خوب ما، او بسیار خوب بود و به ویژه در لحظه هایی از نیمه دوم که سوار بر بازی بودیم، او همان کسی بود که می خواستیم: کسی که توپ را به شکل عادی به گردش در آورد و تیم را در حالت تعادل قرار دهد و از عقب بازیسازی کند. او بازیکنی با تجربه و دارای توانمندی های بالا است.

در مورد روملو لوکاکو:

بازی کردن برابر تیمی که مالکیت توپ را در دست دارد، سخت است. او تلاشش را کرد. این درست است که او یک موقعیت دروازه خالی را از دست داد ولی در نهایت موفق به گلزنی شد و با دو مدافع میانی حریف، به خوبی جنگید. از نحوه جا افتادن او در گروهی شگفت انگیز، واقعا راضی هستم.

در مورد اهدای مدالش به یک طرفدار:

گاهی حتی وقتی قهرمان می شوم، مدال هایم را نگه نمی دارم؛ حالا تصور کنید که شکست خورده باشم. آن کودک حالا در ابرها سیر می کند. او بچه ای بود که لباس منچستریونایتد را بر تن داشت؛ نمی دانم که او از کجا آمد.

گرت بیل بازی کرد؛ پس او می ماند؟

این گونه فکر می کنم. تصورم این است که آن باشگاه (رئال مادرید) مشخصا او را می خواهد، مربی اش او را می خواهد او نیز خواستار بودن در آن باشگاه است. بازی تمام است، حتی قبل از این که آغاز شود هم مشخص بود ولی حالا دیگر همه می دانند که او قرار است بماند.

درباره آمادگی برای شروع لیگ برتر

بله، ما شایسته این هستیم که فردا را استراحت کرده و از پنجشنبه کار را از سر بگیریم. با تمام توان به سراغ این بازی ها خواهیم رفت و از همین رو خوشحالم که سرمربی چنین بازیکنانی هستم. چندی پیش به آن ها گفتم که در طول دوران حرفه ای بلند خود، تا به حال تیمی نداشته ام که به اندازه این تیم، آن ها را دوست داشته باشم. از حضور کنار این بازیکنان خوشحالم و می خواهم با آن ها در تمامی عرصه ها بجنگم و پس به استقبال یکشنبه می رویم. اولدترافورد منتظر ماست و تصورم این است که اولدترافورد دلیلی برای پشتیبانی از ما دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج