adexo3
۵۷۹۱۰۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اظهارات بیل درباره آینده‌اش

مهاجم رئال مادرید پس از فتح سوپرجام اروپا درباره آینده‌اش صحبت کرد.

ایسنا: به نقل از آس، گرت بیل دیشب (سه‌شنبه) توانست به همراه رئال مادرید فاتح سوپر جام اروپا شود. مهاجم ولزی پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش برابر منچستریونایتد گفت: بازی خیلی سختی بود اما توانستیم پیروز میدان شویم و به هدفمان برسیم. خیلی خوب بازی را کنترل کردیم. در هوای خیلی گرمی بازی کردیم و در ۶۰ دقیقه نخست نمایش خوبی داشتیم. می‌خواهیم همه عناوین را فتح کنیم. اشتیاق زیادی برای پیروزی در همه بازی‌ها داریم. یونایتد بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت و کار را برای ما سخت کرد. این تیم امسال نتایج بهتری کسب خواهد کرد. ما شایسته پیروزی در این دیدار بودیم.

بازیکن مادرید در ادامه اظهار کرد: روی فوتبال خودم متمرکزم و می‌خواهم به سطح مورد نظر برسم. خشنودم چون می‌توانم بازی کنم و به عناوین دست پیدا کنم. تنها تمرکزم روی آماده بودن برای فصل پیش رو و بازی کردن به بهترین شکل ممکن است.

بیل در رابطه با آینده‌اش اظهار کرد: نیازی نیست درباره آینده‌ام با باشگاه صحبت کنم. همه چیز عادی پیش می‌رود. هر سال درباره چنین موضوعی صحبت می‌شود و اتفاقی عادی است. امسال بیشتر به این قضیه پرداخته شد چون باید برابر منچستریونایتد قرار می‌گرفتیم. اگر برای به دست آوردن یک پست مجبور به رقابت شوم این رقابت را دوست خواهم داشت. همه این کار را انجام دادند. در فوتبال اتفاق جدیدی نیست. برای همه اتفاق افتاده است و باید با این شرایط خود را وفق داد.

مهاجم ولزی افزود: به هیچ پیشنهادی گوش فرا نمی‌دهم. گاهی اوقات برخی از مسائل را برای من توضیح می‌دهند اما از بازی کردن در مادرید لذت می‌برم. چیزی برای من عوض نشده است. به خاطر آسیب دیدگی‌هایم نتوانستم در بازی‌های زیادی برای مادرید به میدان بروم و تمرکزم روی این است که در شرایط خیلی خوبی قرار داشته باشم. در رابطه با صحبت‌های ژوزه مورینیو (سرمربی منچستریونایتد) حرفی برای گفتن ندارم. از بودن در مادرید خشنود هستم.

بیل در ادامه گفت: وضعیت کنونی مرا آزار نمی‌دهد. به نوشته‌های رسانه‌ها توجه زیادی نمی‌کنم. پس از پیام من به مردم، عادی بود که شایعات زیادی درباره‌ام شنیده شود. به این مسائل اهمیت نمی‌دهم. در ۱۰ یا ۱۱ سال اخیر همیشه با این قضیه رو به رو بودم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج