اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۷۹۳۰۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

بادامکی: برخوردم با حدادی‌فر عمدی نبود

کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: از لحظه انتشار اطلاعیه باشگاه ذوب‌آهن در اینستاگرام به خودم و خانواده‌ام فحاشی می‌کنند.

خبرگزاری فارس: حسین بادامکی در خصوص مصدومیت قاسم حدادی‌فر و اینکه باشگاه ذوب‌آهن در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که بازیکن تیم‌شان در برخورد با حسین بادامکی دچار پارگی رباط صلیبی شده است، گفت: واقعیت این است که برخورد من با حدادی‌فر بسیار ناخواسته بود و اگر مسئولان باشگاه ذوب‌آهن فیلم بازی را مشاهده کنند در آن صحنه من اصلا قاسم را ندیدم.

وی افزود: او از پشت سر من آمد و توپ را زد و من ناخواسته پایم به پای حدادی‌فر خورد. اتفاقا وقتی امروز خبر مصدومیت او را شنیدم بلافاصله به قاسم زنگ زدم و از او عذرخواهی کردم و باز هم تاکید می‌کنم نه عمدی در کار بود و نه من شخصیتی دارم که بخواهم کسی را مصدوم کنم.

کاپیتان سیاه‌جامگان تاکید کرد:‌از طریق رسانه شما باز هم از قاسم حدادی‌فر عذر می‌خواهم و امیدوارم او هر چه سریع‌تر برگردد و از این ناراحتم که مسئولان ذوب‌آهن چنین اطلاعیه‌ای را صادر کردند. از وقتی این خبر منتشر شده آدم‌هایی که نمی‌شناسم در حال فحاشی در صفحه اینستاگرام من به خودم و خانواده‌ام هستند و از این بابت واقعا متاسفم. مگر خدای ناکرده این اتفاق عمدی بوده که من باید این همه فحاشی بشنوم؟ برای قاسم حدادی‌فر آرزوی سلامتی می‌کنم و دعا می‌کنم او هر چه سریع‌تر به میادین فوتبال برگردد.

بادامکی در خصوص پاداشی که مسئولان این باشگاه به بازیکنان دادند،‌گفت: خوشبختانه ما ۲ نتیجه خوب گرفته‌ایم و شب گذشته مسئولان باشگاه پاداش برد مقابل سپیدرود را به ما دادند و امیدوارم روند نتیجه‌گیری ما ادامه داشته باشد.

وی در خصوص دیدار تیمش مقابل فولادخوزستان گفت: قطعا بازی سختی در پیش داریم و فولاد هم تیم بسیار خوبی است. آنها در ۲ بازی قبل نتوانستند نتایج خوبی بگیرند و مطمئنا برای توقف ما به مشهد می‌آیند ولی ما سعی می‌کنیم از امتیاز میزبانی‌مان استفاده کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هیس

      هیچی از شما لنگیا بعید نی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج