adexo3
۵۷۹۴۲۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حیدری: ديدار تراكتور حساس است، بايد بازی كنم

استقلال تهران روز جمعه در ديداري حساس به مصاف تراكتورسازي مي‌رود. از جمع مصدومان استقلال احتمالاً فقط خسرو حيدري در اين بازي مي‌تواند آبي‌ها را همراهي كند.

خبرورزشی: خسرو حيدري قبل از بازي استقلال خوزستان زماني كه گرم مي‌كرد، در كشاله پاي خود احساس درد كرد. او سپس با مسئولان تيم حرف زد تا بازي نكند. حيدري تصور مي‌كرد بازي كردنش شايد با مصدوميت شديد او همراه شود. ديروز خسرو به تمرينات استقلال بازگشت با اين حال عده‌اي مي‌گفتند او احتمالاً به بازي تراكتورسازي نمي‌رسد. حيدري ظاهراً به طور كامل خوب نشده است و نمي‌تواند در تمرينات گروهي حاضر شود. هنوز معلوم نيست او چه زماني مي‌تواند در تمرينات تيمي شركت كند و اين مسئله ابهام درباره حضورش در بازي تراكتور را افزايش داده است. منتها آمادگي خسرو حيدري به شكلي است كه از نظر منصوريان حتي مي‌تواند بدون تمرين در تركيب قرار گيرد. قبل از بازي استقلال خوزستان هم دو جلسه تمريني استقلال را از دست داد ولي در تركيب ثابت تيمش حضور داشت. حيدري هم مي‌خواهد به هر شكل ممكن در مقابل تراكتورسازي براي استقلال بازي كند. گزينه اول منصوريان براي پست دفاع راست خسرو است ولي در دو بازي قبلي يك بار به دليل تغيير سيستم و يك بار هم به خاطر درد كشاله، او نتوانست در اين پست بازي كند. حيدري نمي‌خواهد بازي تراكتورسازي را از دست بدهد چراكه به همه مي‌گويد اين مسابقه اهميت زيادي دارد. او در اين باره گفته است: «بازي با تراكتورسازي بسيار مهم است. اين بازي حساسيت زيادي دارد و بايد به آن برسم. مي‌خواهم هر طور شده براي تيم بازي كنم.»

استقلال در دو بازي قبلي خود تنها يك امتياز به‌دست‌آورده است. اين يك امتياز براي استقلالي‌ها راضي‌كننده نيست. بازي با تراكتور مي‌تواند هم استقلال را به اوج ببرد و هم براي آبي‌ها بحران‌ساز شود. خسرو حيدري هم به خاطر همين چيزها مي‌خواهد كنار تيمش باشد. اين بازي در ورزشگاه آزادي هم برگزار مي‌شود و خسرو دوست دارد خودش را نشان دهد. او در بازي با صنعت نفت جزو معدود بازيكنان استقلال بود كه بد كار نكرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج