۵۷۹۵۶۸
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

فریبا: تراکتورسازی اهل اتوبوس چیدن نیست

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال معتقد است با توجه به سبک بازی تراکتورسازی روز جمعه فوتبال زیبایی را از این دو تیم شاهد خواهیم بود.

خبرگزاری تسنیم: بهتاش فریبا، مدیر فنی استقلال درباره وضعیت آبی‌پوشان در آستانه دیدار مقابل تراکتورسازی به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: پس از دیدار با استقلال خوزستان بازیکنان از نظر روحی خود را پیدا کردند. روز جمعه بازیکنان مقابل استقلال خوزستان منهای گلزنی، خواسته‌های کادرفنی را انجام دادند. برنامه ما داشتن مالکیت توپ و بازی فوتبال هجومی بود و همه کارهای ما خوب انجام شد و تنها ضربات آخر را خوب نزدیم. بازیکنان ما خیلی خوب در هفته جاری تمرین کردند و شرایط خوبی داریم.

مدیرفنی استقلال خاطرنشان کرد: از هواداران تشکر می‌کنم که پس از شکست مقابل نفت آبادان، 90 دقیقه در دیدار با همنام خوزستانی از ما حمایت کردند و در ورزشگاه حاضر شدند، اما ما نتوانستیم به پیروزی که خواسته آنها بود، دست پیدا کنیم. شرایط همیشه این‌گونه نمی‌ماند و این هفته توپ‌های ما داخل گل می‌رود تا خواسته هواداران برآورده شود.

وی درباره حریف روز جمعه استقلال، اظهار داشت: تراکتورسازی تیم خوبی است و نباید به نتایج این تیم توجه کنیم. من هر دو بازی این تیم را دیدم و به ویژه مقابل استقلال خوزستان این تیم شایسته شکست نبود و موقعیت‌های زیادی داشت. تراکتورسازی در خطوط حمله و هافبک بازیکنان خوبی دارد و به نتایج این تیم نباید نگاه کنیم. بازی ما با تراکتورسازی یکی از بازی‌های خوب لیگ خواهد بود، زیرا هر دو تیم می‌خواهند فوتبال بازی کنند. تراکتورسازی به دنبال فوتبال تهاجمی است و اهل اتوبوس چیدن نیست. تیم تراکتورسازی فوتبال بسته‌ای بازی نمی‌کند و ضدفوتبال از این تیم شاهد نخواهیم بود تا به این ترتیب همه از این بازی لذت ببرند.

فریبا ادامه داد: امیدوارم در کنار کار فنی، شانس با ما یار باشد و یک فوتبال خوب بازی کنیم و توپ‌های‌مان تبدیل به گل شود. با یک بازی خوب تعداد هواداران ما از 20، 30 هزار نفر بیشتر خواهد شد و با ادامه یک روند خوب، به حداکثر ظرفیت ورزشگاه می‌رسد. امیدوارم هر بازی 70، 80 هزار هوادار در ورزشگاه حاضر شوند و از استقلال حمایت کنند. با توجه به شرایط تیم ایمان دارم که شرایط استقلال بهتر خواهد شد و هواداران نیز با حضور خود، حمایت بیشتری از تیم خواهند داشت.

فریبا درباره حضور هواداران دو تیم در ورزشگاه، اظهار داشت: تراکتورسازی تیم پرطرفدار لیگ است و در هر شهری هواداران زیادی دارد. هواداران ما اما جمعه بیشتر خواهند بود و با حضور پر رنگ در ورزشگاه و حمایت از استقلال به تیم خود برای کسب پیروزی کمک می کنند.

او در واکنش به برخی انتقادات، بیان کرد: باید به حرف همه پیشکسوتان توجه کرد. باید به انتقادات گوش کنیم. بعضی از پیشکسوتان اما شرایط درون تیمی را نمی‌دانند و صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند که با شرایط ما مطابقت ندارد. از همه منتقدان می‌خواهم که راهکار ارائه دهند و تنها انتقاد نکنند. من تلاش می‌کنم تا از هر فردی یک کمک کوچک بگیرم و کادرفنی نیز چنین خواسته‌ای دارد. از همه می‌خواهیم که یک راهکار در کنار انتقاد خود ارائه دهند. ما همواره به دنبال استفاده از نظرات مثبت و سازنده همه دلسوزان استقلال هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اتوبوس چیدن تخصص داچ منصور

    • مریم

      تاتا ها(تراختوری های تهران و قم و کرج ) هستند
      می آیند و از تراختور حمایت می کنند

    • شش قلب قرمز

      در پاسخ تیتر؛
      "ولی کیسه تخصصش همینه! اتوبوس دو طبقه."
      خخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      اگه گفتی کی اهلشه؟؟

    • حسین

      شما خودت شاگرد شوفر مینی بوسی. اینو چی میگی؟!

    • میشو بالا

      تراختور به لطف فدراسیون فوتبال ضعیف ترین تیم لیگ است مسولان فدراسیون به آرزوی خود رسیدند..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج