۵۷۹۶۰۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کوتینیو قرار نیست نیمار باشد

این روزها می‎گویند بارسلونا قرار است فلیپه کوتینیو را از بارسلونا بخرد و برای این کار حاضر شده پول زیادی هم به باشگاه انگلیسی بپردازد. به نظرم خوب است که هواداران بارسلونا در جریان باشند که قرار نیست یک نیمار دیگر به تیم شان بیاید.

آی اسپورت: این روزها می‎گویند بارسلونا قرار است فلیپه کوتینیو را از بارسلونا بخرد و برای این کار حاضر شده پول زیادی هم به باشگاه انگلیسی بپردازد. به نظرم خوب است که هواداران بارسلونا در جریان باشند که قرار نیست یک نیمار دیگر به تیم شان بیاید، اما او بازیکن خوبی است که توانسته خودش را در لیورپول ثابت کند و توانایی‎هایش را نشان دهد.

اما تجربه نشان داده این که کوتینیو ارزش پولی که برایش می‏پردازند را دارد یا نه فقط زمانی مشخص می‎شود که برای مدتی در نیوکمپ بازی کند و بعد مشخص می‎‏شود که توانسته پاسخ اعتماد مربی و باشگاه که برایش چنین مبلغی را پرداختند، داده باشد یا نه.

لازم نیست بازیکنی که خریده می‏شود حتما بازیکن بزرگی باشد تا با آن برای حریفان خط و نشان بکشیم، بلکه مهم است بتواند با بازیکنان دیگر هماهنگ شود تا باعث پیشرفت بازی تیم و آن بازیکنان شود، یا این که بتواند باعث پیشرفت بازیکنانی شود که از آکادمی باشگاه به تیم اصلی راه پیدا کردند. این یعنی باید باعث افزایش قدرت تیم شود.

در نهایت به نظر من مهم‎ترین نکته این است که بارسلونا موضوع نیمار را فراموش کند و به جای آن تمرکزش را بگذارد روی خرید بازیکن و تقویت ترکیب. این تیم باید فصل آینده با تیم‎های بزرگ و آماده رقابت کند و مهم است که بعد از مدتی ناکامی و البته درخشش رقیب دیرینه، رئال مادرید، بتواند دوباره به روزهای اوج بازگشته و قهرمانی کسب کند.

رسیدن به این هدف فقط با حضور کوتینیو میسر نمی‏شود که باشگاه بخواهد تمرکزش را روی خرید این بازیکن، آن هم با قیمت بالا بگذارد. درست است که خرید بازیکن اهمیت ویژه‎ای دارد، اما برنامه‏ریزی برای داشتن فصلی موفق و تمرین برای رسیدن به بهترین شرایط آمادگی هم از لازمه‎های رسیدن به موفقیت و به دست آوردن توان رقابت با بزرگان است.

سزار منوتی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج