اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۷۹۶۵۲
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

عربشاهی:

طاهری و گرشاسبی چرا در هیات مدیره ماندند؟

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب مجدد طاهری و گرشاسبی را اشتباه مدیریتی وزیر ورزش و جوانان دانست!

خبرگزاری مهر: ضیا عربشاهی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره ترکیب جدید اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: واقعا از انتخاب های آقای وزیر تعجب کردم. من نمی دانم با چه ملاک و معیاری این افراد را انتخاب کرده اند. این آقایان کجای ورزش بوده اند که به هیات مدیره باشگاه پر هوادار و بزرگی همچون پرسپولیس راه پیدا کرده اند!

وی درباره ابقای طاهری، گرشاسبی و جعفر کاشانی نیز تصریح کرد: واقعا سوال اینجاست آقایان طاهری و گرشاسبی تاکنون چه حرکت مثبتی برای خودکفایی پرسپولیس کرده اند که می خواهند با چنین کارنامه مدیریتی در پرسپولیس بمانند. آنها پشت نتایج درخشان برانکو و شاگردانش پنهان نشوند. برانکو را دیگران به پرسپولیس آوردند و حالا به کام افرادی دیگر است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: این تیم می تواند در آسیا هم قهرمان شود اما ای کاش اجازه می دادند بتوانیم خودمان باشگاهمان را هدایت کنیم. چرا امثال علی پروین نباید جایگاه مدیریتی در پرسپولیس نداشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      جان هر کسی که دوست داری بذار کارشون رو بکنن، مگه چند سال قبل که دست امثال انصاری فرد (فوتبالی) بود چه گلی به سرمون زدن؟؟

    • بدون نام

      توخوبی

    • امید

      اقای عربشاهی یکوتیم برای در امد زایی فقط نیاز به اقتصاد دان داره راه کار بده.اگه امثال شما ها بیان هیت مدیره میخواهین چکار کنین.شما هم به بخورهاش اضافه میشین.ما کسانی را برای هیت مدیره میخواهیم که بتونند برای باشگاه در امد کسب کنند.حضور پیشکسوت در هیت مدیره مساوی هست با حواشیهای زیاد..در ضمن اقای عربشاهی اینو بدون که اقای طاهری برای تیم خیلی زحمت کشیدند و تو این مدتی هم که بودند تونستند یک نایب قهرمانی یک قهرمانی و یک سوپر جام و جز هشت تیم برتر اسیا جا بگیرن...پس خواهشا شماها دخالت نکنین.همتون دنبال پست و مقام هستین..چون اقای طاهری کمتر مصاحبه می کنه و کمتر تو حاشیه هستش ما طرفداران دوستش داریم و حمایتش میکنیم

    • محمد فردوسی

      اقای عربشاهی باشگاه رو فوتبالیا به این روز انداختن که به بقالی سرکوچه هم بدهکاره ضمنأ باشگاه مال هواداره نه شماها پس فعلا هوادارا از اقای طاهری راضی هستن پس دخالت نکن هیت مدیره اقتصادی هستش قرار نیست همشون فوتبالی باشن خواهشن تیمو به حاشیه نبر و از علی پروین مایه نزار خود پروین صدبار گفته که طاهری خوب کار میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج