adexo3
۵۷۹۷۶۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ایکاردی: هنوز صد در صد آماده نیستم

مائورو ایکاردی، کاپیتان اینترمیلان مدعی شد که هنوز صد در صد از مصدومیت ریکاوری نکرده و به تمجید از سرمربی جدید تیمش پرداخت.

ورزش سه: اینتر که فصل گذشته ۳ مربی متفاوت از ابتدای تابستان تا پایان روی نیمکت خود دید، امسال با اسپالتی کار را آغاز کرده و امیدوار است بتواند نتایج خوبی کسب کند. ایکاردی که از بهترین های چند فصل اخیر اینتر و ایتالیا بوده، به تمجید از اسپالتی پرداخت ولی مدعی شد که هنوز به صورت کامل از مصدومیت ریکاوری نکرده است.

او گفت:" نمی‌توانستم برای کمی بازی کردن در زمین، اجرای تاکتیک ها و دوباره قرار گرفتن در شرایط بازی صبر کنم. از وقتی از اردوی تیم ملی بازگشته ام، به سختی روی خودم کار کردم ولی متاسفانه آطور که می‌خواستم نشد. من در تلاش بودم قدرت پاهایم را بیشتر کنم ولی کنار امدن با مصدومیت کار ساده ای نیست. خیلی خوشحالم که دوباره به میدان برگشته ام، هر چند که هنوز کمی درد دارم و ۱۰۰ درصد آماده نیستم. ولی می‌توانم با این شرایط حداقل یک پاس گل بدهم.

همیشه سعی کرده ام دستورات مربی را اجرا کنم، بنابراین فشار زیادی روی مدافعین حریف میاورم. تیم ما خوب به نظر می‌رسد، این را پیش از کمپ پیش فصل هم گفته بودم. سرمربی ایده های خوبی دارد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج