اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۸۰۰۳۱
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

تست دوپینگ یا پاس ندادن هم تیمی ها؛

علت ناراحتی منشا چه بود؟

خبرنگاران رسانه ها در پایان بازی پرسپولیس - نفت گزارش دادند مهاجم نیجریه ای پرسپولیس از وضعیت خود در پرسپولیس ناراضی و به پاس ندادن های هم تیمی اش معترض است.

ورزش سه: خبرنگاران رسانه ها در پایان بازی پرسپولیس - نفت گزارش دادند مهاجم نیجریه ای پرسپولیس از وضعیت خود در پرسپولیس ناراضی و به پاس ندادن های هم تیمی اش معترض است.

گادوین منشا که در دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی در ترکیب ثابت تیمش قرار گرفته و اتفاقا موفق به گلزنی هم شده بود، امروز مقابل نفت تهران به عنوان بازیکن ذخیره به جای علی علیپور وارد میدان شد و نتوانست فرصتی برای خودنمایی پیدا کند.

بعد از پایان بازی و برد پرسپولیس در حالیکه همه سرخپوشان مشغول شادی بودند،او در شادی تیمی شرکت نکرد و اعلام شد که او به پانادیچ دستیار برانکو گفته که به او پاس نمی دهند . در عین حال پندار خمارلو مدیر رسانه ای پرسپولیس هم در مورد ناراحتی منشا به فارس گفته است: منشا از اینکه نامش برای دومین هفته متوالی برای انجام تست دوپینگ درآمده بود ناراحت و عصبانی بود و ما هم به او توضیح دادیم که طبق قرعه نام بازیکنان ما را حریف انتخاب می‌کند و نام بازیکنان حریف را هم ما بر می‌داریم و من به همراه ایگور پانادیچ سعی می‌کردیم او را آرام کنیم و متقاعد شود که هیچ مسئله دیگری در میان نیست.

این بازیکن که فصل پیش در پیکان روزهای خوبی داشت در پرسپولیس باید با بهترین گلزن لیگ رقابت کند و این کار ساده ای نیست . در این باره باید منتظر حرفهای خود او هم بود .
گفتنی است در پایان بازی نفت - پرسپولیس شایان مصلح و گادوین منشأ از پرسپولیس و احمد آل‌نعمه و علیرضا عزت‌کرامت از تیم نفت تهران تست دوپینگ دادند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باند طارمی عمرا بگذاره منشأ ب موفقیت برسه

    • ❤پرسپولیسی ام❤

      شایعه درست نکنیدددددددد اهههه

    • ناظمی

      مدل موهاش بود اون یکی پسر دهاتی احمد زاده چقدر بی ریخت. دستشو. تتو. کرده شنیدم میخوان. وتوش کنن آخه مردک تا دیروز تهران و ندیده بودی این کارا چیه جلوی موهاشو رنگ دخترونه میزنی فکر می کنی خیلی تیمین میشی .. عینهو انبه میشی نکن این کارا رو نکن ابروی هم ولایتی. هاتو با این مسخره گری نبر از محسن مسلمان دوری کن نگذار بی فرهنگی بهت. یاد بده

    • علی رضا حسنوند

      حق با منشاُ است در بازی دیروز مشخص بود که باند طارمی به او پاس نمی دهند واین باعث تاسف ودر بازی های اینده بر ضرر پرسپولیس می باشدکه باید توسط مربیان تذکر داده شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج