۵۸۰۷۳۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شاه علیدوست: دایی هیچ وقت به کم قانع نیست

کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: با وجود این که با خداحافظی کردن ابراهیم صادقی من کاپیتان اول می‌شدم، اما واقعا دوست نداشتم او فعلا از فوتبال خداحافظی کند.

خبرگزاری مهر: روزبه شاه علیدوست در خصوص پیروزی این تیم در اهواز برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: گرمای هوا واقعا هم ما و هم تیم حریف را آزار می‌داد و در این گرما فوتبال بازی کردن بسیار سخت بود. زمین بازی هم بر خلاف ظاهرش خیلی مناسب نبود و به گونه‌ای بود که توان بازیکنان را می‌گرفت. اما با این وجود ما حداکثر تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه در اهواز به خرج دادیم.

کاپیتان نارنجی پوشان افزود: غلو نیست اگر بگویم برای پیروزی و کسب هر سه امتیاز به اهواز رفته بودیم. آقای دایی در طول هفته بارها تاکید کرده بودند که باید در اهواز پیروز شویم. همه آنهایی که دایی را می‌شناسند می‌دانند که او به کم قانع نیست و هرکجا باشد به دنبال بهترین‌ها است. برای همین ما با هدف پیروزی از تهران به اهواز رفته بودیم.

وی افزود: البته استقلال خوزستان هم تیمی خوب و پر تلاش بود و آنها هم نمی‌خواستند که امتیازات این بازی خانگی را واگذار کنند و حداکثر تلاش خود را هم برای این منظور انجام دادند. اما تیم خوب و جوان ما برای کسب هر سه امتیاز بازی جای حرف و حدیث باقی نگذاشت.

بازیکن نارنجی پوشان تصریح کرد: جایگاه خوبی که در حال حاضر در جدول داریم اتفاقی و شانسی نیست و در تلاش هستیم تا این جایگاه را تا پایان فصل حفظ کرده و حتی آن را ارتقا دهیم.

هافبک میانی سایپا خاطرنشان ساخت: ده سال پیش وقتی یک بازیکن جوان بودم در همین تیم سایپا شاگرد علی آقا بودم و الان افتخار این را دارم که کاپیتان تیمی هستم که آقای گل جهان مربیگری آن را بر عهده دارد. ما ده سال پیش با همین علی آقا در سایپا قهرمان شدیم و بسیار امیدوارم که خاطرات خوش گذشته در این تیم باز هم با علی دایی تکرار شود.

وی در خصوص خداحافظی ابراهیم صادقی گفت: حدود ده یازده سال است که کنار ابراهیم صادقی فوتبال بازی کردم و او کاپیتان من است. گرچه با خداحافظی او من کاپیتان اول سایپا می‌شدم، اما هیچ کس به اندازه من از خداحافظی صادقی ناراحت نیست. دوست داشتم تا آخر فوتبالم ابراهیم کنارم باشد و کاپیتان من باشد. امیدوارم او در مراحل بعدی زندگی‌اش هم موفق باشد.

کاپیتان سایپا خاطرنشان کرد: بازی با استقلال خوزستان و پیروزی بر این تیم گذشت و به خاطره‌ها پیوست و تنها امتیازات آن در جدول برای ما باقی ماند. حالا باید به دیدار هفته چهارم که مقابل استقلال است فکر کنیم. بازی که قطعا حساسیت بالایی دارد و برای هر دو تیم مهم است.

تیم فوتبال سایپای تهران در هفته سوم رقابت های لیگ برتر در اهواز با استقلال خوزستان دیدار کرد که این بازی با نتیجه دو بر یک به سود نارنجی پوشان تهران به پایان رسید و اولین گل این تیم روی پاس روزبه شاه علیدوست کاپیتان نارنجی پوشان توسط محمد عباس زاده به ثمر رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج