۵۸۱۰۹۲
۱۲ نظر
۵۰۰۱
۱۲ نظر
۵۰۰۱
پ

افت بازی به بازی پرسپولیس

پرسپولیس در دو بازی اخیرش نتیجه لازم را گرفته و حتما مربی از نتیجه رضایت دارد اما بازیکنان به لحاظ فنی شایستگی لازم را نداشته‌اند.

ایران ورزشی: پرسپولیس در دو بازی اخیرش نتیجه لازم را گرفته و حتما مربی از نتیجه رضایت دارد اما بازیکنان به لحاظ فنی شایستگی لازم را نداشته‌اند. به نظرم بازی اول شرایط فنی پرسپولیس بهتر بود اما بازی دوم و سوم عملکرد خوبی نداشتند. در واقع وقتی پرسپولیس گل دوم را به نفت زد شرایط بازی برابر بود و حتی اگر قبل از آن دقت نمی‌کردند گل دوم را می‌خوردند. گل دوم پرسپولیس هم با اشتباه مدافع آنها به ثمر رسید و با توجه به شرایط بد نفت هرچه به پایان مسابقه نزدیک می‌شدیم درصد اشتباهات آنها بالاتر می‌رفت.

به نظرم پرسپولیس مقابل نفت از روش درستی استفاده نکرد و روش حمله - دفاع را برگزیده بود در حالی که نفت چیزی برای از دست دادن نداشت. متاسفانه بازیکنان پرسپولیس نمی‌توانستند چند پاس بین خودشان رد و بدل کنند. البته باد و زمین چمن بد ورزشگاه تختی هم موثر بود اما هیچ وقت از پرسپولیس بازی مستقیم ندیده بودم. متاسفانه مدافعان پرسپولیس به جای اینکه در عرض و طول بازی کنند به بازی مستقیم روی آوردند و با توجه به ناآمادگی بازیکنان نفت اگر بازیکنان حریف را با پاس‌های بیشتر می‌دواندند نتیجه بهتری می‌گرفتند.

به نظر من درصد اشتباهات بازیکنان پرسپولیس زیاد بود و به تیم حریف موقعیت‌هایی دادند که اگر گل می‌خوردند شرایط بازی عوض می‌شد. مطمئنا الاهلی اینطور نیست و از کوچکترین موقعیت استفاده می‌کند. من احساس می‌کردم پرسپولیس هفته به هفته و روزبه روز از نظر فنی ارتقا پیدا می‌کند اما انگار برعکس شده به طوری که اگر بخواهیم به هر بازی این تیم از ۱۰ نمره بدهیم بازی اول مقابل فولاد ۶ بودیم، مقابل تراکتور‌سازی ۴ و مقابل نفت ۳. به نظرم اگر تیمی بهتر و آماده‌تر از نفت در میدان بود نمی‌توانستیم چنین نتیجه‌ای بگیریم چرا که متاسفانه نه در توپگیری، نه حفظ توپ و نه حمله شرایط خوبی نداشتیم و از تک موقعیت‌ها خوب استفاده کردیم.

وقتی باد شدیدی می‌وزد با بازی مستقیم ممکن است توپ به هر سمتی برود و این باد است که مالکیت توپ را تعیین می‌کند. مثلا دیده می‌شد که کرنر به تیر یک زده می‌شود اما به تیر دو می‌رفت. به نظرم پرسپولیس نباید توپ را بلند کند. این تیم در هر زمینی می‌تواند بر الاهلی غلبه کند اما باید از نظر بدنی و فنی باز هم روی آن کار شود تا مشخص شود یک تیم حرفه‌ای است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب تحلیلی کردی‌، سه تاگل زده،یه خطرروی دروازش
      نداشته ،نوددقیقه بازی رو دردست داشته اونوقت بدبوده
      واقعاکه..... برولالیگا رو آنالیزکن حیفه استعدادت رواینجا
      هدر بدیا!!!

    • قرمزته

      چقدر متن و تیتر خنده دار بود. حسادت عجیبی دارید به تیم اول ایران

    • بدون نام

      نظرت بزار دم کوزه آبشو بخور

    • محمد

      اصن کیسه خوبه

    • مهدی علیزاده

      نویسنده استقلالی

    • perspolis

      چقدر خوب آنالیز ‌کردی
      ۳ بازی رو بردیم بازی هفته سوم ۳ تا گل زدیم حتی یه موقعیت به نفت ندادیم کل بازی تو دست ما بود
      اصلا کیسه تیم اول اصلا کیسه بهترین تیم دنیا
      جدول که این مزخرفات شما رو نمیگه

    • ❤❤یه پرسپولیسی هــــــزار آتــیـــــشــــــه❤❤

      دارن کور میشن
      از حسادت بد بختای کیسه کش

    • ارتش همیشه سرخ

      نظرتو بذار برا خودت کسی ازت نظر خواست مگه.ساقیتم عوض کن داداچ.فکر کنم با تتلو ساقیتون مشترکه.شیشتقلال خوبه حتما که ۳بازی ۱گل زده اونم با بدبختی ریش گرو گذاشتن

    • دلسوخته

      قابل توجه دوستان و عزیزان / بلخص پرسپولیس‌های عزیز

      این جناب نویسنده‌مون باسه اینکه بیاد یکمی هم خودشیرینی کنه و هم هوای‌هواداران استقلالی برنامه برترینها را داشته باشه ...

      اومده این چرت‌وپرت‌هارو نوشته و درج کرده !!!!! تا بیاد طعم شیرینیشو به زبوون استقلالی‌ها هم بچشونه و بهشون بگه که تو برترینها چجوری میتونند نقد و متلک بازی های بی خاصیت و بی ارزش و نثار مخاطبینش کنه ؛؛؛ واقعاً که شرم‌آوره!!!!

      دوستان باشه بزار هر نقدی‌وتفسیری و هر چرت‌وپرتی که میخوان و میتونن بگن !!! بگن !!! مهم نیست

      اما دوستان اونی که مهمه اینه که ارتش سرخ همیشه در میادین و مسابقات مختلف و با ارایه اون فوتبال های تماشگر پسند و تاکتیکی و چشم‌نوازش حواب اینجور نقد‌و تفسیرهای بی معنی و بی محتوا و یکجانبه گرانه رو با قدرت میده!!!!!!

      پرسپولیس زلزله&محبوب هرچی دله

    • ارتش سرخ

      اولا واقعا متأسفم که یک رسانه اینقد بی حساب کتابه که هرکسی از روی حسادت وبدخواهی هرنظر مغرضانه ای رو منتشر میکنه ونظارتی نیست دوما؛ این ضعف ها وحاشیه ها رو فقط شما میبینی؟ داداچ مشخص ورزشگاه برو که نیستی مطمئنم بازیها رو از تلویزیون نمیبینی !راستشو بگو ازیخچال دیدی؟ یاکولر؟ شما کیسه ها با همین حرفا خودتون سرگرم کنید ما امسال هم تولیگ قهرمان میشیم هم آسیا تا چشتون درآد نیازی هم به تعریف امثال شما نداریم شما از هرکی تعریف کنید بدبخت میشه،یوونتوس توی یک فصل کلا چهار گل خورده بود داچعلی شما یه جمله ازش گفت بیچاره تو یه بازی چهار تا خورد خواهشا برید از همون تیم میلیاردی خودتون تعریف کنید که بعد ازسه بازی تونست یه گل بزنه اونم روی یه شوت نه کارتیمی!

    • احمد

      الکي نظرنده مگه نفت تيم ضعيفيه قهرمان جام حذفيه قرارنيست پرسپوليس بدون زحمت امتيازبگيره نويسنده توهممت بدردخودت ميخوره ،پرسپوليس قدرتش روبه حريف ديکته ميکنه وبهترين بازي روانجام ميده معلومه که تمام تيمهاميان جلوي پرسپوليس ودفاع اتوبوسي ميکنندکه گل کمتربخورند،پس نظرنده لطفا

    • محمود

      چه کار شناسی خنده داری@این ادما وارونه نشسته اند ووارونه فکر میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج