adexo3
۵۸۱۴۹۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نوکمپ باز هم برای رونالدو خوش یمن خواهد بود؟

مهاجم رئال مادرید در ال‌کلاسیکوهای نوکمپ به راحتی گلزنی می‌کند و آمار بهتری نسبت به لیونل مسی در این زمینه دارد.

ایسنا: ‌به نقل از آس، بامداد فردا (دوشنبه) دوباره لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برابر هم قرار خواهند گرفت. دو ستاره جهان در ال‌کلاسیکوی دیگری حضور خواهند داشت و قدرت خود را به هم نشان خواهند داد. این اتفاق در نخستین تقابل رئال مادرید و بارسلونا در این فصل رخ خواهد داد. نوکمپ میزبان نخستین بازی سوپر جام اسپانیا در سال ۲۰۱۷ است. مسی برابر هوادارانش بازی خواهد کرد اما رونالدو در یکی از ورزشگاه‌های محبوبش به میدان می‌رود.

مهاجم پرتغالی نوکمپ را دوست دارد. او در ۱۳ بازی‌اش در این ورزشگاه با پیراهن مادرید ۱۰ گل به ثمر رسانده است. به عبارتی رونالدو در هشت بازی از ۱۳ ال‌کلاسیکو در بارسلونا گلزنی کرده است (۶۱ درصد بازی‌ها). ستاره مادرید در نوکمپ بهتر از مسی بوده است. مهاجم آرژانتینی در خانه و برابر مادرید تنها ۹ گل در ۱۵ بازی به ثمر رسانده است. او در پنج بازی از ۱۵ دیدار توانسته گلزنی کند (۳۳ درصد بازی‌ها).

زمانی که ال‌کلاسیکو در مادرید برگزار می‌شود شرایط کاملا متفاوت است. مسی در سانتیاگو برنابئو حکمرانی می‌کند. مهاجم آرژانتینی در ۱۷ بازی ۱۴ گل به ثمر رسانده است (۰.۸ گل در هر بازی). از طرفی رونالدو در ۱۳ ال‌کلاسیکو تنها پنج بار گلزنی کرده است (۰.۴ گل در هر بازی). با این حال بامداد فردا ال‌کلاسیکو در نوکمپ برگزار خواهد شد؛ جایی که رونالدو برتری دارد.

دیدار فردا بیست هشتمین ال‌کلاسیکو با حضور دو ستاره آرژانتینی و پرتغالی است. مسی در این بخش برتری دارد. او توانسته به همراه تیمش ۱۳ بار مادرید را شکست دهد. در مقابل رونالدو تنها هفت بار طعم پیروزی را چشیده است. اگر مهاجم پرتغالی بتواند بازی خوبی را به نمایش بگذارد، پیروزی مادرید آسان خواهد بود. بازیکن مادرید از ۲۷ ال‌کلاسیکو در ۱۴ بازی گلزنی کرده است (۵۲ درصد). از طرفی مسی در ۱۴ بازی از ۳۴ ال‌کلاسیکوی خود گلزنی کرده است (۴۱ درصد بازی‌ها).

سوپرجام اسپانیا سرزمین مسی است

بهترین گلزن و بیشترین تجربه حضور در این رقابت‌ها به مهاجم بارسلونا اختصاص دارد. مسی در ۱۵ بازی ۱۲ گل به ثمر رسانده است. او همچنین دومین بازیکن برتر در پاس گل (چهار) است. لوبیس فیگو با شش پاس گل در صدر قرار دارد. مسی در رقابت این فصل می‌تواند هفتمین جام قهرمانی‌اش را بالای سر ببرد و از رکورد ویکتور والدس و ژاوی با شش قهرمانی پیشی بگیرد. در مقابل، رونالدو آمار درخشانی در این زمینه ندارد. او سه بار سوپر جام را تجربه کرد و تنها یک بار برابر بارسلونا در سال ۲۰۱۲ جام قهرمانی را بالای سر برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج