۵۸۱۵۱۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

صادقیان - سپیدرود؛ قول و قرار سقوط

نمایش دو باشگاه تازه‌وارد لیگ برتر در فصل جدید، تفاوت معناداری با هم دارند.

آي‌اسپورت: نمایش دو باشگاه تازه‌وارد لیگ برتر در فصل جدید، تفاوت معناداری با هم دارند. پارس جنوبی در یك سو، از ۳ مسابقه ۷ امتیاز به دست آورده و در میان بالانشینان جدول رده‌بندی دیده می‌شود و سپیدرود از سوی دیگر، هنوز در حسرت تصاحب اولین امتیاز در فصل جدید به سر می‌برد. تفاوت بزرگ دو باشگاه، در تابستان واضح به نظر می‌رسید. جایی که پارس جنوبی به واسطه منابع مالی‌اش، موفق شد با ستاره‌هایی مثل آلویس نانگ قرارداد امضا کند و ترکیب قدرتمندی را به لیگ برتر بفرستد و سپیدرود، با مشتی از فوتبالیست‌های تمام‌شده به توافق رسید. بودجه سپیدرود برای فصل نقل و انتقالات، ناچیز بود اما باشگاه به کمک همین بودجه می‌توانست خریدهای هوشمندانه‌تری انجام بدهد و به سراغ مهره‌هایی نروند که تنها در سه هفته هراس بازگشت به لیگ یک را برای هواداران فوتبال در رشت به وجود می‌آورند.

با نظرمحمدی و رفقا، سپیدرود ایستگاه وحشت هواداران‌اش شد. تیمی که به نفت تهران باخت. به سیاه‌جامگان تعظیم کرد و اجازه داد تیم لوکا بوناچیچ اولین ۳ امتیاز فصل را دشت کند. قرمزهای رشت هنوز برای خرید بازیکنان جدید فرصت دارند اما ظاهرا ترجیح می‌دهند این فرصت را به پای مهره‌هایی بسوزانند که سقوط‌شان مدت‌ها قبل از سپیدرود آغاز شده است. پیام صادقیان، گزینه جدید علی نظرمحمدی برای پیوستن به سپیدرود رشت به شمار می‌رود. تیم زخم‌خورده شمالی، به بازیکنانی نیاز دارد که دست‌اش را بگیرند و نجات‌اش بدهند اما در بازار، به سراغ بازیکنانی می‌رود که خودشان بیشتر از همه نجات‌لازم هستند!

اگر قرار بود پیام صادقیان نقش ناجی رادر یک باشگاه بر عهده بگیرد، این کار را در ماشین‌سازی انجام می‌داد تا تیم تبریزی فصل جدید را در لیگ یک آغاز نکند. بعد از سقوط ماشین‌سازی، علی کریمی پیام را به نفت تهران برد اما حمید درخشان، تمایلی به استفاده از این بازیکن نداشت و او را دیپورت کرد تا جستجوی صادقیان برای تیم بعدی‌اش آغاز شود. این جستجو، با سپیدرود به پایان رسید. باشگاهی که به جای چنگ‌زدن به یک استعداد موثر برای پایان دادن به بحران شروع فصل، با انتخاب صادقیان روی صورت خودش چنگ انداخت. گزینه‌های زیادی در بازار، در دسترس نظرمحمدی و تیم‌اش نیستند اما برای باشگاهی که از مهره‌های متوسط پر شده، خریدنکردن بهتر از انجام یک خرید بد خواهد بود. پیام، تمام ویژگی‌های یک خرید ناامیدکننده را دارد. او به جای راه فرار، همسفر بن‌بست‌های باشگاه خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عسگری

      نه بابا اینطور هم نیست
      باپیام انشاءالله وضعیتشان بهتر خواهد شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج