adexo3
۵۸۱۶۰۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ادعای تایمز؛

رکورد استثنایی نیمار در آستانه فروپاشی

پی اس جی در بازار نقل و انتقالاتی امسال به نظر مهار نشدنی به نظر می رسد. پاریسی ها پس از جذب نیمار حالا به دنبال امباپه نیز هستند.

ورزش سه: پی اس جی در بازار نقل و انتقالاتی امسال به نظر مهار نشدنی به نظر می رسد. پاریسی ها پس از جذب نیمار حالا به دنبال امباپه نیز هستند.

وقتی نیمار با رقم 222 میلیون یورو به پی اس جی پیوست، کمتر کسی تصور می کرد این باشگاه بازهم برای یک خرید رکوردشکن دیگر اقدام کند اما این یک فرضیه اشتباه بود.

طبق ادعای رسانه های فرانسوی، پی اس جی با امباپه، ستاره ۱۸ ساله موناکو نیز به توافق نهایی رسیده و این روزها در تلاش است تا رضایت موناکو را جلب کند.
رکورد استثنایی نیمار در آستانه فروپاشی

امباپه در حالی به پیشنهاد پاری سن ژرمن پاسخ مثبت داده است که از رئال و سیتی نیز پیشنهادات خوبی دریافت کرده بود اما گویا برای وی، بازی کنار نیمار وسوسه انگیزتر بوده است.

در همین رابطه امروز نشریه تایمز گزارش داد که امباپه تا پایان مهلت نقل و انتقالات با رقمی بیش از 222 میلیون یورو به پی اس جی می پیوندد. در واقع رقم انتقال او 190 میلیون یورو است ولی بندهای موجود در قراردادش باعث خواهد شد تا رقم نهایی انتقال به چیزی بیش از 222 میلیون یورو برسد. اتفاقی که اگر بیفتد، به منزله از دست رفتن زودهنگام رکورد ویژه نیمار خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج