adexo3
۵۸۱۶۸۲
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

از خنداننده شو تا مهرداد میناوند

در برنامه خندوانه و در بخش خنداننده شو آقایان فینالیست برای اینکه اول شوند و مردم را بخندانند ۱۵ دقیقه وقت داشتند تا حرف‌های ۱۸+ بزنند که زدند. آش آنقدر شور بود که خود شبکه نسیم در پخش تکراری خندوانه یکسری از حرف‌های ۱۸+ را سانسور کرد.

خبر ورزشی: در برنامه خندوانه و در بخش خنداننده شو آقایان فینالیست برای اینکه اول شوند و مردم را بخندانند ۱۵ دقیقه وقت داشتند تا حرف‌های ۱۸+ بزنند که زدند. آش آنقدر شور بود که خود شبکه نسیم در پخش تکراری خندوانه یکسری از حرف‌های ۱۸+ را سانسور کرد.

یعنی برای مردمی که ساعت 11 شب آن حرف‌ها را شنیده بودند خیلی زشت بود که تکرارش را هم بشنوند! اینکه پخش زنده 10 میلیون بیننده دارد و پخش تکراری‌اش 500 هزار بیننده دارد هم احتمالاً نه برای ناظر پخش مهم است و نه مدیر شبکه. به هر حال ملت باید می‌خندیدند که خندیدند اما بعداً نوبت به آقای میناوند رسید که به دوست سابقش در تیم ملی لقب بدهد تا باز هم ملت بخندند! با این وضع اگر جلو برویم کم‌کم راه برای بوقچی‌ها و یکسری از هواداران تیم‌ها هم باز می‌شود تا در تلویزیون برای رقیب کری بخوانند و... تلویزیونی که سر بازی استقلال - تراکتور 50 بار صدای تماشاگران را به درستی قطع می‌کند از پخش خنداننده شو و حرف‌های چاله میدانی آن هم در برنامه‌ای که اکثر خانواده‌ها آن را می‌بینند هیچ ابایی ندارد. تو گویی امثال رامبد جوان مجوز دارند که برای سیلی زدن به ماهواره! هرچیزی را بگویند و بسازند و هیچ نظارتی هم روی کارشان نیست. حالا اینکه چرا در همین تلویزیون 5 سال امثال مهران مدیری و رضا عطاران ممنوع‌التصویر بودند را ما که قاعدتاً نمی‌دانیم اما خوب است آنهایی که می‌دانند توضیح بدهند که متر و معیار آن محدودیت و این بی‌پروایی چیست؟!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م ح

      آقای نویسنده عقده ای میتونی این قسمت از برنامه 24ساعته تلویزیون که کمی مردم را خوسحال میکند از مردم بگیرید ... درضمن همین اراجیف امثال شماست که بازیکنانرا بجان هم می اندازد وبه هر وسیله ای میخواهید حاشیه درست میکنید اما شنونده باید عاق باشد

    • بدون نام

      آقای بافرهنگ تلویزیون رو رها کن

    • بدون نام

      آقای میناوند خجالت بکش لنگی بی خاصیت

    • بدون نام

      تو اول برو سواد یاد بگیر بعد نظر بده

    • ایمانعراقی

      بی جنبه روانی کی. را دیدی تو ایران. کاری که تو کردی. انجام دهد. آخه. مردک به قول پاشازاده. زیاد حرف میزنی وکم فکر میکنی

    • بدون نام

      برو بابا چی میگی یکم ازادی نداریم ایناروهم نگن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج