۵۸۱۶۸۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اشتباهات منشا مقابل نفت؛ آقای قدرنشناس

از بحث این روزهای پرسپولیس که بازیکنان این تیم به منشا پاس می‌دهند یا نه که بگذریم به این سوال می‌رسیم که منشا با پاس‌هایی که بازیکنان پرسپولیس به او دادند چه کار کرد؟

وبسایت نود: از بحث این روزهای پرسپولیس که بازیکنان این تیم به منشا پاس می‌دهند یا نه که بگذریم به این سوال می‌رسیم که منشا با پاس‌هایی که بازیکنان پرسپولیس به او دادند چه کار کرد؟

منشا در ۲۰دقیقه‌ای که در بازی حضور داشت از توپ‌هایی که به او رسید نتوانست چندان استفاده کند و در بعضی‌ ازصحنه‌ها هم با تصمیمات عجیب و غریب توپ را به راحتی از دست داد. این در حالی است که منشا اگر می‌خواهد جایگاهش را در ترکیب اصلی پرسپولیس پیدا کند بیشتر از این باید موقعیت‌شناس باشد.

او در ابتدای ورود به بازی دوبار صاحب توپ شد. یک بار با پاس طارمی که توپ را به راحتی از دست داد و وقتی پرسپولیسی‌ها توپ را دوباره از نفت گرفته و به او دادند منشا با یک ضربه ناشیانه توپ را به مدافعی که مقابلش ایستاده بود کوبید.

اشتباهات منشا مقابل نفت؛ آقای قدرنشناس

فرشاد احمدزاده با یک پاس زیبا توپ را در نزدیکی محوطه جریمه به منشا می‌رساند اما این بازیکن در یک حرکت عجبیب توپ را به بازیکنی در میانه میدان برمی‌گرداند. عکس بالا صحنه‌ای است که منشا صاحب توپ می‌شود و عکس پایین جایی است که با یک پاس توپ را به آنجا می‌فرستد.

اشتباهات منشا مقابل نفت؛ آقای قدرنشناس

چند ثانیه قبل از آن صحنه معروف که فرشاد احمدزاده به منشا مقابل دروازه پاس نمی‌دهد و خودش توپ را شوت می‌زند، مسلمان توپ را به منشا پاس می‌دهد و او باز هم در با بی‌تجربگی توپ را به پای مدافع مقابلش می‌کوبد.

در عکس پایین هم وحید امیری قصد دارد با رساندن توپ به منشا با او یک و دویی انجام بدهد اما منشا به جای برگرداندن توپ به شماره ۱۹، توپ را در میانه میدان به مهدی طارمی می‌رساند. خط مشکی انتخاب راحتی است که منشا می‌تواند داشته باشد و خط قرمز راهی است که منشا انتخاب می‌کند.

اشتباهات منشا مقابل نفت؛ آقای قدرنشناس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج