adexo3
۵۸۲۰۱۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جزیره زیر پای لوکاکو، رونی و لاکازت

باشگاه‌های لیگ برتری در طول تابستان سرمایه گذاری سنگینی روی مهاجمان ستاره تیم‌های دیگر انجام دادند و برای آوردن آنها به تیم‌های خود هزینه گزافی پرداخت کردند.

آی اسپورت: باشگاه‌های لیگ برتری در طول تابستان سرمایه گذاری سنگینی روی مهاجمان ستاره تیم‌های دیگر انجام دادند و برای آوردن آنها به تیم‌های خود هزینه گزافی پرداخت کردند. آنها حالا پاداش این سرمایه‌گذاری خود را خیلی زودتر از آنچه که تصور می‌کردند، دریافت کردند. این مهاجمان هر یک موفق شدند در هفته اول لیگ برتر برای تیم‌هایشان گلزنی کنند تا ارزش‌های خود را نشان دهند. روملو لوکاکو در پیروزی ۴ بر صفر یونایتد مقابل وستهام دو گل زد تا اولین پایان هفته در اولدترافورد برای این مهاجم بلژیکی به خاطره‌ای مهم و به یادماندنی تبدیل شود. مهاجم ۷۵ میلیون پوندی یونایتد در میان ۵ بازیکنی قرار داشت که در اولین بازی خود با تیم جدیدشان موفق به گلزنی شدند. این شما و این ۵ بازیکن که جواب مثبتی به هزینه‌ صورت گرفته برای خریدشان دادند.

الکساندر لاکازت، آرسنال

در طول فصل نقل و انتقالات این مهاجم تیم ملی فرانسه رکورد خریدهای آرسنال را شکست و تنها ۹۴ ثانیه زمان نیاز داشت تا اثر خود را در این تیم نشان دهد. او محمد الننی را از پیش برداشت تا اولین گل بازی را مقابل لسترسیتی به ثمر برساند و ورزشگاه امارات را به تحسین خودش وادارد. بی شک لاکازت در این بازی وارونه و درهم‌برهم آرسنال که ۴-۳ به پیروزی رسید، مرد اول تیمش بود.

محمد صلاح،‌ لیورپول

پس از دورانی ناموفق در چلسی او برای دومین بار به لیگ برتر بازگشته. او پس از تجدید حیات فوتبالش در سری‌آ و تیم‌های رم و فیورنتینا، این بار شانس خود را در لیورپول امتحان می‌کند. اولین بازی او زیر نظر یورگن کلوپ نشان داد که خیلی چیزها با دوره قبلی تفاوت‌های زیادی کرده است. این بازیکن مصری در بازی اول تیمش مقابل واتفورد موفق به کسب پنالتی شد که آن را روبرتو فرمینیو تبدیل به گل کرد اگرچه لیورپول نتوانست برتری خود را مقابل این تیم حفظ کند و در نهایت به تساوی ۳-۳ رضایت داد.

وین رونی،‌ منچستریونایتد

بهترین گلزن تمام تاریخ تیم ملی انگلیس و باشگاه منچستریونایتد یک بازگشت افسانه‌ای را به گودیسون پارک برای خودش رقم زد. ضربه سر فوق‌العاده او در نیمه اول اورتون را با یک گل از استوک پیش انداخت تا این مهاجم ۳۱ ساله به صد و نود و نهمین گل خود در لیگ برتر برسد. هفته آینده اورتون به ورزشگاه اتحاد می‌رود تا با منچسترسیتی روبرو شود؛ ورزشگاهی که یقینا رونی علاقه دارد تا آخرین اثر خود را در دوران فوتبالش در آن بر جای بگذارد.

آلوارو موراتا، چلسی

موراتا باید در این فصل کفش‌های بزرگ دیگو کاستا را در چلسی پر کند. این مهاجم سابق رئال مادرید باید همان سطح آمادگی خود در یوونتوس را نشان دهد تا در استامفورد بریج همچون برنابئو نیمکت نشین نشود، اگرچه در مادرید هم به عنوان یک بازیکن ذخیره اثرگذاری مطلوب خود را داشت. اولین گل او با پیراهن چلسی برای دلخوش کردن کافی بود اما تیم کونته مقابل برنلی با شکست ۳-۲ تحقیر شد تا این گل به چشم نیاید. در دیداری که فابرگاس و کیهیل در آن اخراج شدند.

روملو لوکاکو، منچستریونایتد

سرعت گام‌ها و قدرت لوکاکو، از دفاع وستهام ملغمه‌ای ساخت که تا این تیم به بدترین شکل در اولدترافورد شکست بخورد و تیم مورینیو فصل را به هیجان انگیزترین شکل ممکن شروع کند. این ستاره بلژیکی پاس در عمق مارکوس راشفورد را به خوبی به گل تبدیل کرد و در ادامه ارسال هنریک میختاریان را با ضربه سر منجر به گل دوم یونایتد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج